Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - STATIE DE EPURARE APE UZATE MENAJERE COMUNA BALOTESTI , jud.ILFOV


Anunt de participare numarul 36838/22.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Balotesti (Consiliul Local)
Adresa postala: Calea Bucuresti nr. 89, Localitatea: Balotesti, Cod postal: 077017, Romania, Punct(e) de contact: Violeta Baba, Tel.021/351.10.92, Email: [email protected], Fax: 021/352.18.85
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
STATIE DE EPURARE APE UZATE MENAJERE COMUNA BALOTESTI , jud.ILFOV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA BALOTESTI judetul ILfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
STATIE DE EPURARE APE UZATE MENAJERE COMUNA BALOTESTI , jud.ILFOV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252100-9 - Statie de epurare (Rev.1)
45252130-8-Echipament pentru statii de epurare a deversarilor din canalizari (Rev.1)
74300000-2-Servicii de testare, de inspectie, de analiza, de monitorizare si de control (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de executie statie de epurare la valoarea estimata de aproximativ 800000-900000 euro fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 900, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii solicitate : garantia de participare 5.000 RON , garantia de buna executie 5% din valoarea contractului prin retineri succesive la platile partiale ( inclusiv avans)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare in baza OG nr. 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contractant general cu sau fara subcontractanti de specialitate . nu este necesara asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a acndidatului : declaratie privind eligibilitatea ( Formular F 12 A , F 12 B) , certificate constatatoare privind indeplinirea catre bugetul de stat si local a obligatiilor , certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , cazier fiscal sau alte documente de inregistrare , dovada dotarilor, inclusiv laborator de analize ( Formular F 12 H ) , echipa de garantie si post garantie , manualul calitatii , bilantul contabil pe ultimii 3 ani incheiati vizat si inregistrat la organele competente , recomandari de la 3 beneficiari de statii de epurare executate de ofertant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani minim 1.800.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari, prestatii/lucrari in ultimii 5 ani pentru statii de epurare ape uzate precum si lucrari in curs de executie ( Formular F 12F) , se vor evidentia si lucrarile de capacitati similare sau mai mari - minim 3 referinte , laborator de analize , echipa service , dotarile ( Formular F 12 H ) , declaratie privind personalul (Formular F 12 I)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoare
51%
Descriere:
2.
durata
15%
Descriere:
3.
garantie
20%
Descriere:
4.
calitatea executiei
14%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6851/07.08.2006
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau numerar la casieria Consiliului local Balotesti, judetul Ilfov
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2007 12:00
Locul: Consiliul local al comunei Balotesti, judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare , reprezentantii/imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al Comunei Balotesti , judetul Ilfov
Adresa postala: Calea Bucuresti nr. 89 , sat Saftica, Localitatea: Balotesti, Cod postal: 077017, Romania, Tel.021/3511092, Fax: 021/3521885
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2007 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer