Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statie de epurare in localitatea Talmaciu, judetul Sibiu


Anunt de participare numarul 30844/05.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TALMACIU
Adresa postala: NICOLAE BALCESCU 24, Localitatea: Talmaciu, Cod postal: 555700, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN DANCANET, Tel.0269 555401, Email: [email protected], Fax: 0269 550101, Adresa internet (URL): http: //primaria-talmaciu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Statie de epurare in localitatea Talmaciu, judetul Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Domeniul public al orasului Talmaciu, judetul Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de realizare a unei statii noi de epurare in orasul Talmaciu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si listelor de cantitati
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 500, 000 si 3, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare totala de 30000 lei valabila 90 de zile.Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, OP, numerar la caseria unitatii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul pentru Mediu, bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prev art 181 din OUG 34/2006;Cazier fiscal privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat eliberat de DGFP, valabil la data deschiderii ofertei, in original sau copie autentificata;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre administratia fianciara in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca nu are obligatii restante la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertei, in original sau autentificat;Certificat constatator emis de ORC, nu mai vechi de 30 zile;Autorizatia de functionare sau echivalente;Statutul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Declaratie bancara;Bilant contabil la 31.12.2006;Asigurarea riscului profesional;Executia unui contract similar cu cel pentru care se face oferta indiferent daca este in derulare sau finalizat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie pentru perioada 2004-2006 minim 2500000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Declaratie privind dotarile tehnice(utilaje, instalatii, echipamente);Declaratie privind personalul de specialitate si asigurarea calitatii;Certificate conformitate produs;Alte autorizari specifice domeniilor de activitate;Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista trebuie sa contina cel putin o lucrare cu valoare de minim 30% din valoarea contractului de achizitie publica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6628/04.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria unitatii sau OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2007 12:00
Locul: Sediul Primariei orasului Talmaciu, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare; reprezentanti UCVAP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, primar, consilieri locali.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: str Stravopoleus, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Talmaciu-compartimentul juridic
Adresa postala: str N Balcescu, nr 24, Localitatea: Talmaciu, Cod postal: 555700, Romania, Tel.0269555401, Email: [email protected], Fax: 0269550101, Adresa internet (URL): www.primaria-talmaciu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2007 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer