Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statie de epurare in orasul Miercurea-Nirajului si satele componente, judetul Mures


Anunt de participare numarul 55785/16.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Miercurea Nirajului
Adresa postala: PIATA TEILOR NR. 48, ,Localitatea: Miercurea Nirajului, Cod postal: 547410, Romania, Punct(e) de contact: Zsigmond Nagy, Tel.0265-576004, Email: [email protected], Fax: 0265-576080
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Statie de epurare in orasul Miercurea-Nirajului si satele componente, judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Miercurea-Nirajului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie aferente proiectului de ivestitii "Statie de epurare in orasul Miercurea-Nirajului si satele componente, jud.Mures"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252100-9 - Statie de epurare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform proiectului tehnic si caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 733, 621RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 30.000 lei (valabilitate 90 zile). Scrisoare de garantie bancara conform formular nr.11.(Nu se accepta alta forma de garantie de participare).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Individual sau in asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indeplinirea conditiilor de eligibilitate.
Neincadrarea in prevederile art.181.
Ofertantul trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de lucrari.
Se vor prezenta urmatoarele documente:
Certificat fiscal.
Certificat de inregistrare
Certificat constatator.
Statutul si contractul de societate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani.
Scrisoare de bonitate bancara.
Bonitate financiara.
Un document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizata pentru proiectul licitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 3 ori valoarea supusa licitatiei.Profitul net conform ultimului bilant contabil trebuie sa fie poztiv.Lichiditatea generala sa fie mai mare de 100 %.Solvabilitate patrimoniala sa fie mai mare de 30 %.Resursele financiare proprii alocate proiectului sai suma luata credit trebuie sa depaseasca 35% din valoarea ofertei, in Ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Proces-verbal de receptie finala/Recomandare avizata de Inspectoratul de Stat in Constructii pentru fiecare lucrare inclusa pe lista.
Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personaluluiangajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani
Ceritificat privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii.
Certificat prind respectarea standardelor de protectie a mediului.
Certificat prind respectarea standardelor de management al sanatatii si securitatii ocupationale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In cazul societatilor mixte/asocierilor trebuie ca cel putin un membru sa fi realizat cel putin 2 lucrari similare si toti membrii impreuna sa fi executat cel putin 3lucrari similare in ultimii 5 ani.Daca este un singur ofertant acesta trebuie sa fi realizat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani din care cel putin una sa fie de aceiasi complexitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Perioada de garantie
15%
Descriere:
3.
Asistenta tehnica
15%
Descriere:
4.
Durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3876/12.06.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria autoritatii contractante sau virament in contul nr.RO45TREZ47621180250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2008 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021-310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Targu-Mures
Adresa postala: Str.Justitiei nr.1, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540069, Romania, Email: [email protected], Fax: +40 265 269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta a rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Miercurea-Nirajului
Adresa postala: Piata Teilor nr.48, Localitatea: Miercurea-Nirajului, Cod postal: 547410, Romania, Email: [email protected], Fax: 0265-576080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2008 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer