Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statie de epurare la UAMS Melinesti, comuna Melinesti, judetul Dolj


Anunt de participare numarul 92577/23.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel.0251408277, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Statie de epurare la UAMS Melinesti, comunaMelinesti, judetul Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: UAMS Melinesti, comunaMelinesti, judetul Dolj
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare statie epurare, constructii montaj, punere in functiune statie de epurare la UAMS Melinesti, com. Melinesti, judetul Dolj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232421-9 - Statie de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare statie epurare, constructii montaj, punere in functiune statie de epurare la UAMS Melinesti, com. Melinesti, judetul Dolj
Valoarea estimata fara TVA: 546, 773RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 5000 lei si se constituie intr-una din formele prevazute de art. 86 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata in conformitate art.180 si art. 181 din OUG 34 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificate constatatoare - privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale. Certificat de inregistrare fiscala (CUI)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea urmatoarelor documente relevante :
Fisa de informatii generalecuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani ;
Cerinta minima : cifra media anuala de afaceri, pe perioada 2006-2007-2008 inclusiv.Valoare minima impusa :1.000.000 lei, respectiv 237.691 EURO.
Referinta Euro / cursul mediu al pietei valutare, calculat de BNR, respectiv 4, 21 lei/Euro, corespunzator zilei de 22.12.2009.Bilantul contabil pe anul 2008, vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani (2004, 2005, 2006, 2007, 2008) pentru contracte similare, semnate si finalizate furnizare statie de epurare ape menajere si lucraride constructii montaj a acesteia, cu punerea in functiune a statiilor de epurare a apelor menajere, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Obligatoriu se va prezenta un contract de lucrari similare (furnizare statie de epurare ape menajere si lucrari de constructii montaj a acesteia, cu punerea in functiune a statiilor de epurare a apelor menajere), insotit de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
Cerinta minima privitoare la demonstrarea capacitatii tehnice si profesionale : Se solicita ofertantului (singur sau in asociere) indeplinirea si finalizarea, ca principal contractor, in ultimii 5 ani, a unui contract de lucrari care a avut ca obiect executia de lucrari similare - furnizare statie de epurare ape menajere si lucrari de constructii montaj a acesteia cu punerea in functiune a statiilor de epurare a apelor menajere, in valoare de minim 500.000 lei, respectiv 118.765 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2010 12:00
Locul: Sediul CJ DOLJ camera 12.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere complexitatea caietului de sarcini autoritatea contractanta se afla in imposibilitatea publicarii acestuia in SEAP. Documentatia si caiertul de sarcini va putea fi ridicat de la sediul autoritatii contractante pe cd. Solicitare la fax 0251408230.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS, NR. 4, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BULEVARDUL N. TITULESCU, NR. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile din ziua luarii la cunostinta despre actul contactat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. UNIRII, NR. 19., Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 500585, Romania, Tel.0251408213, Fax: 0251408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2009 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer