Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - STATIE DE EPURARE SI REABILITARE SISTEM DE CANALIZARE IN VANJU MARE


Anunt de participare numarul 64837/26.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL VINJU MARE (PRIMARIA VINJU MARE)
Adresa postala: STRADA RAHOVEI, NR. 8, VANJU MARE, MEHEDINTI, Localitatea: Vanju Mare, Cod postal: 225400, Romania, Punct(e) de contact: CONSILIUL ORASULUI VINJU MARE, Tel.0252350660, In atentia: DRINCEANU SILVIA, Email: [email protected], Fax: 0252350097
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
STATIE DE EPURARE SI REABILITARE SISTEM DE CANALIZARE IN VANJU MARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORAS VANJU MARE, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARE STATIE DE EPURARE SI REABILITARE SISTEM DE CANALIZARE IN VANJU MARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 931, 404EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-GARANTIE DE PARTICIPARE: - Echivalentul in leia 10000 Euro la cursul BNR din ziua platii-formular 11-GARANTIE DE BUNA EXECUTIE: - 5 % din valoarea contractului fara TVA -formular 18
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-FONDURI PHARE-FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANE SI STRAINE: asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea -Cerinta obligatorie: completare formulare conform Formular 12A, Formular 12B si Formular 12C
2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata -Cerinta obligatorie: -Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. in original, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii.- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul in original, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original.
3.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)-persoane jurid romane= Cerinta obligatorie:
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original, semnat si parafat de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 30 de zile.
-Copie dupa Certificatul de inregistrare.
4.Persoane fizice romane-Cerinta obligatorie: -Autorizatie de functionare / altele echivalente, nu mai veche de 60 zile.
5.Persoane juridice / fizice straine-Cerinta obligatorie: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
6.Acord asociere: formular 2
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie bancara(Cerinta minima : scrisoare de bonitate bancara care sa demonstreze ca ofertantul este capabil sa acopere din surse proprii minim 25% din lucrare)
2.Bilant contabil(Cerinta minima: bilantul contabil pe 2007, vizat si inregistrat de organele competente din care sa rezulte un rezultat financiar pozitiv)3.Informatii privind cifra de afaceri(Cerinta minima : completare formular Formular B2.
Cerinta minima de calificare: cifra de afaceri medie pentru anii 2005, 2006, 2007 minim de trei ori valoarea estimata a contractului de achizitie publica)4.Solvabilitate patrimoniala(capital propriu / total pasiv x 100)=(Cerinta minima: Nivel minim al indicatorului pentru anul 2007 30%)
5.Lichiditate generala
(Active circulante/datorii curente x 100)=(Cerinta minima: Nivel minim al indicatorului pentru anul 2007 100%)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani(Completare formular Formular 12F)
2.Lista de experienta similara (Completare formular Formular 12F1)
3.Recomandari de la beneficiari(3 recomandari cu PV de terminare a lucrarilor fara anexa II cu viza ISC, pentru contracteleprezentate ca experienta similara)
4.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii(Cerinta obligatorie:
Completarea Formularului 12H, completarea cu echipamentele si utilajele necesare indeplinirii sarcinilor.
Cerinta minima eliminatorie prezentarea de documente care sa ateste detinerea minim a urmatoarelor echipamente
I. utilaje pentru sapat;
II. aparat sudura cap la cap PE-HDIII. aparat sudura pE-HD elecrofuziune)5.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii(Cerinta minima de calificare: Completare Formular 12I Efective medii anuale de personal. Prezentarea de documente care sa ateste ca detine personal de minim personalul de specialitate prevazut in formularul 12I1)6.Alte autorizari specifice domeniilor de activitate(Cerinta obligatorie: Autorizare ISCIR PE-HD, pentru sudori)
7.Informatii privind subcontractantii(Cerinta obligatorie: date de recunoastere ale subcontractantilor)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
50%
Descriere:
2.
Oferta tehnica
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: -prin virament cu ordin de plata in contul RO41TREZ46521360250XXXXX-numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2008 12:00
Locul: CONSILIUL ORASULUI VANJU MARE, STRADA RAHOVEI, NR.8, JUDETUL MEHEDINTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la licitatie sau prin reprezentanti imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiectului Statie de epurare si reabilitare sistem de canalizare in Vanju Mare finantat prin programul Phare 2005 Coeziune Economica si Sociala , linia de buget RO/2005/017-553.04.01.04.01.34 Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu .
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310 4641, Email: [email protected], Fax: 021 / 310 4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
JUDECATORIA VANJU MARE
Adresa postala: str. Viilor, nr.3, Localitatea: VANJU MARE, Cod postal: 225400, Romania, Tel.0252350436
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul achizitii publice - persoana de contact Drinceanu Silvia
Adresa postala: str. Rahovei, nr.8, judetul Mehedinti, Localitatea: Vanju Mare, Cod postal: 225400, Romania, Tel.0252350660, Email: [email protected], Fax: 0252350097
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2008 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer