Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statie de Tratare noua pentru localitatea Beclean


Anunt de participare (utilitati) numarul 113040/21.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AQUABIS BISTRITA-NASAUD
Adresa postala:  PARCULUI NR.1, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420035, Romania, Punct(e) de contact:  BACIU ADRIAN, Tel. 0263214014, In atentia:  Birou UIP, Email:  [email protected], Fax:  0263216608, Adresa internet (URL):  www.aquabis.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional al serviciilor de alimentare cu apa si canalizare
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Statie de Tratare noua pentru localitatea Beclean
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: localitatea Beclean
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Statie de Tratare noua pentru localitatea Beclean
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252126-7 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 24, 058, 471RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 480.000 lei; Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 76, 97%; Co-finantare nationala = 23, 03%, din care: Buget deStat: 11, 77%; Bugetul Local: 1, 81%; credit contractat de Autoritatea Contractanta: 9, 45%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prev art.181 din OUG 34/2006
-Istoricul litigiilor din ultimii 3 ani
-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat
-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local
-Cazier Fiscal
-Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil)
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
-Imputernicire legala, semnata de catre administrator
-Certificat constatator emis de Of. Registrului Comertului
-Copie a certificatului de inregistrare eliberat de Of. Registrului Comertului
-Copie autorizatie de functionare/altele acte echivalente
-Documente care dovedesco formadeinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in calitate de pers juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident
-Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Scrisoare de bonitate bancara
-Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
-Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009
-Cifra de afaceri medie in ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2007, 2008, 2009 trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 45.000.000 lei
-Dovada ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilorpentru perioada impusa, in valoare de minim 3.500.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare
Lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara lucrarilor propuse in contract, insotite de certificari de buna executie. Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii 5 ani, cel putin o statie tratare apa potabila cu o capacitate de minimum 20.000 PE, avand o valoare cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract
-Fisa de Experienta similara, copii ale contractelor de executie care certifica experienta similara, insotite de copii ale PV de receptie la terminarea lucrarilor. Se vor prezenta cate o recomandare pentru fiecare contract de executie finalizat
-Fisa de Experienta similara in proiectare de minimum 3 ani (el insusi sau subcontractor pentru proiectare nominalizat). Copii ale contractelor de proiectare care certifica experienta similara, insotite de copie a PV de receptie la terminarea lucrarilor-Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, utilaje pentru constructii, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului
-Informatii generale privind angajatii (Formularul 11)
-Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor. Din echipa sa faca parte cel putin: Reprezentant Contractor, Resp. AQ, Coordonator proiectare, Resp. Tehnic cu Executia, Ing. de proces, Ing. lucrari civile, Ing. structuri, Ing. mecanic, Ing. electric, Ing. automatizare SCADA, -CV-uri pentru fiecare expert cheie propus
-Standard ISO 9001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului in domeniul CPV al lucrarii
-Standard ISO 14001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului in domeniul CPV al lucrarii
-Standard OHSAS 18001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului in domeniul CPV al lucrarii
-Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea, pe toata durata de executie a contractului a conditiilor de munca si masurilor de protectie a muncii
-informatii privind subcontractantii, daca este cazul
-acordul de asociere, daca este cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
30%
Descriere:
3.
Planul de management al securitatii si sanatatii muncii
20%
Descriere:
4.
Proceduri tehnice de executie a lucrarilor
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S52-077225 din 16.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.02.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.02.2011 10:00
Locul: Consiliul Judetean Bistrita-Nasaud, P-ta Petru Rares, nr. 1-2, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Coeziune POS MEDIU AXA 1
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +(40)213104641, Email:  [email protected], Fax:  +(40)213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. +(40)264431063, Email:  [email protected], Fax:  +(40)264593866, Adresa internet (URL):  www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC AQUABIS SA - Oficiul Juridic
Adresa postala:  str. Parcului nr. 1, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420035, Romania, Tel. +(40)263214014, Email:  [email protected], Fax:  +(40)263216608, Adresa internet (URL):  www.aquabis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2010 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer