Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statie de Tratare noua pentru localitatea Beclean


Anunt de participare (utilitati) numarul 117704/24.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AQUABIS BISTRITA-NASAUD
Adresa postala:  PARCULUI NR.1, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420035, Romania, Punct(e) de contact:  BACIU ADRIAN, Tel. 0263214014, In atentia:  Birou UIP, Email:  [email protected], Fax:  0263216608, Adresa internet (URL):  www.aquabis.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional al serviciilor de alimentare cu apa si canalizare
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Statie de Tratare noua pentru localitatea Beclean
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: LOCALITATEA BECLEAN
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Statie de Tratare noua pentru localitatea Beclean
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252126-7 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie Statie de tratare noua pentru localitatea Beclean conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 24, 058, 471RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de noi lucrari similare, conform art. 252 lit. k) din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 480.000 lei; Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 76, 97%; Co-finantare nationala = 23, 03%, din care: Buget de Stat: 11, 77%; Bugetul Local: 1, 81%; credit contractat de Autoritatea Contractanta: 9, 45%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea departicipant la procedura
--Acord de asociere, daca este cazul-Acord de subcontractare, daca este cazul-Decl privind neincadrarea in sit.prev.de art.181 din OUG34/2006
-Decl privind neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG34/2006
-Decl privind eligibilitatea sau orice doc edificator din tara de origine sau in care este stabilit-Decl privind neincadrarea in sit.prev.de art.69 indice 1 din OUG34/2006-Certif privind plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de DGFP si Controlul Finantelor de Stat sau echiv
-Certif privind plata impozitelor si taxele locale-eliberat de Primarie sau echiv.pentru toate punctele de lucru, sediile principale si secundare-Cazier Fiscal, valabil la data deschiderii
-Cazier judiciar al companiei, valabil la data deschiderii
-Certif de inreg. eliberat de Of.Reg.Com.sau echiv-Certif constatator eliberat de Of.Reg.Com.(cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei)sau echiv
-Copie autoriz. de funct./alte acte echiv
-Docum care dovedesco formadeinreg./atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalin calitate de pers.juridica in conform.cu prev.legale ale tarii in care ofertantul este rezident
-Certif constatator(sau document echivalent) emis de Reg.Com.(sau autoritatea echiv.din tara in care ofertantul este rezident), cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Scrisoare de bonitate bancara
-Dovada ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilorpentru perioada impusa, in valoare de minim 3.500.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare
-Cifra globala de afaceri in ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de 45.000.000 lei
-Identificarea financiara - daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentatie pentru fiecare, inclusiv Trezorerie
-Lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista
-Bilantul contabil pe ultimii trei ani (31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009), insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente (copie semnata si stampilata in conf. cu orig).-Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea
-?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 ? se va face dovada resurselor invocate, prindepunerea de documente justificative.
-Documente din care sa rezulte conturile detinute de ofertant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale
-Lista cu princip. servicii prestate in ultimii 3 ani
-Lista cu princip. lucrari executate in ultimii 5 ani
-Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti
-Angajament ferm in forma autentica, daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conf cu art.190 OUG34/2006se va face dovada res. tehnice si/sau profesionale, prin depunerea de doc justif
-Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pt depunerea ofertei cel putin o statie tratare apa potabila cu o cap. totala de min 20000 PE.Val totala a contr. prezentate ca si exp similara trebuie sa fie o val cel putin egala cu val estimata a prezentului contract.
-Ofertantul trebuie sa fi proiectat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pt depunerea ofertei cel putin o statie de tratare cu o cap. totala de min 20000 PE
-Fisa de experienta similara
-Centralizator pt exp similara, pt servicii, pt lucrari, cat si pe total asociere (daca este cazul)
-Copie a contractelor nominalizate ca exp similara
-PV de receptie la terminarea lucrarilor/PV de predare-primire a proiectului tehnic
-Recomandare (doc constatator)
-Decl privind dotarile specifice, utilajele, echip tehnic, mij de transp, utilaje pt constructii, laboratoare si alte mij fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pt indeplinirea contr.
Ofertantul trebuie sa demonstreze in special ca se afla in posesia sub forma oricarui titlu si detine acces nerestrictionat pt cel putin echipam si utilajele de mai jos, inclusiv combustibili, toate rezervele de consumabile si piese de schimb si unelte: excavator, buldozer, incarcator frontal, autobasculanta 16 to, compactor vibrator, automacara 16 to, macarale, camion>5 to, echip de pozare conducte, miniexcavator pt spatii inguste, pompe de turnare beton montate pe sasiu, statie de betoane autorizata conf prev legale, laborator minim de gradul III autorizat pentru incercari betoane
CELELALTE DOCUMENTE SOLICITATE LA ACEST CAPITOL SE GASESC LA SECTIUNEA VI.3. Alte informatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
53%
Descriere: Componenta financiara
2.
Costuri de mentenanta, pe perioada exploatarii tehnologiei propuse pentru solutiile cuprinse in Caietul de sarcini
2%
Descriere:
3.
Costuri de exploatare pe perioada exploatarii tehnologiei propuse pentru solutiile cuprinse in Caietul de sarcini
41%
Descriere:
4.
Termen de realizare
4%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S52-077225 din 16.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Bistrita-Nasaud, P-ta Petru Rares, nr. 1-2, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Coeziune POS MEDIU AXA 1
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
-Declaratie privind informatii de personal-Centralizator privind informatii de personal (daca este cazul)-Declaratie pe propria raspundere pt serv de proiectare privind responsabilii cu proiectarea, nominalizand: coordonator proiectare, arhitect, ing proces, ing lucrari civile, ing structuri, ing mecanic, ing electric, ing automatizare scada sau echiv-Declaratie pe propria raspundere pt executia de lucrari privind responsabilii cu executia, nominalizand: reprezentant contractor, responsabil AQ, responsabil tehnic cu executia-Pt toate pers nominalizate se vor prezenta: CV-uri in orig; diplome studii; atestate, autorizatii, certificate necesare, valabile la data depunerii ofertei ; Contracte de munca vizate la ITM; Carnete de munca la zi; Decl de disponibilitate, in original-Certificate ISO 9001, ISO 14001 siOHSAS 18001 in domeniul constructiilor pt executanti si in domeniul proiectarii pt proiectant, sau certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene (domeniul de certificare trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +(40)213104641, Email:  [email protected], Fax:  +(40)213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 256^2alin.(1) si (2) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC AQUABIS SA - Oficiul Juridic
Adresa postala:  str. Parcului nr. 1, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420035, Romania, Tel. +(40)263214014, Email:  [email protected], Fax:  +(40)263216608, Adresa internet (URL):  www.aquabis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2011 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer