Licitatie Publica - STATIE MOBILA DE CONCASARE SI SORTARE A DESEURILOR DIN DEMOLARI DE CONSTRUCTII
Anunt de participare numarul 58888/18.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC SITORAR SRL
Adresa postala: Rovinari, str. Energeticianului, nr. 19, judetul Gorj, Romania, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE DINA, Tel.0741161181, Email: [email protected], Fax: 0253221222, Adresa internet (URL): www.sitorar.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. SITORAR S.R.L.
Adresa postala: Tg Jiu, Calea Severinului, nr. 2A, judetul Gorj, Romania, Localitatea: TG JIU, Cod postal: 210170, Romania, Tel.0741 161 181, Email: [email protected], Fax: 0253 221 222
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. SITORAR S.R.L.
Adresa postala: Tg Jiu, Calea Severinului, nr. 2A, judetul Gorj, Romania, Localitatea: TG JIU, Cod postal: 210170, Romania, Tel.0741 161 181, In atentia: Dina Gheorghe, Email: [email protected], Fax: 0253 221 222
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. SITORAR S.R.L.
Adresa postala: Tg Jiu, Calea Severinului, nr. 2A, judetul Gorj, Romania, Localitatea: TG JIU, Cod postal: 210170, Romania, Tel.0741 161 181, Email: [email protected], Fax: 0253 221 222
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
STATIE MOBILA DE CONCASARE SI SORTARE A DESEURILOR DIN DEMOLARI DE CONSTRUCTII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: comuna BENGESTI CIOCADIA, judetul Gorj, Romania, punctul de lucru al SC SITORAR SRL
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE "Statie mobila de concasare si statie mobila de sortare
45252123-6 Instalatii de sortare
29221800-2 Utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau descarcare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252123-6 - Instalatii de sortare (Rev.1)
29221800-2-Utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau de descarcare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
45252123-6 Instalatii de sortare - 2 bucati (una statie mobila de concasare-concasor cu ciocane si una statie mobila de sortare)
29221800-2 Utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau descarcare - incarcator frontal cu cupa de minim 3 mc - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: intre 360, 000 si 450, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 3600 euro sau echivalent lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 180 zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Phare 2005 Coeziune Economica si Sociala - Contract de grant RO 2005/017-553.04.01.04.02.02 si surse proprii.Plata: esalonat, functie de disponibilitatile financiare ale societatii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform caietului de sarcini si fisei de date a achizitiei
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art181 din ordonanta 34/2006
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Persoane juridice romane
1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 60 de zile2.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii.
3. Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de directia de specialitate din cadrul Primariilorin a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiPersoane juridice /fizice straine
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale.
Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate si legalizate.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform caietului de sarcini si fisei de date a achizitiei
Informatii privind Cifra de AfaceriCerinta minima : prezentarea unei FISE DE INFORMATII GENERALEcare sa cuprinda cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani.Se precizeaza cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani: Minim600.000 EUR sau echivalent LEI Se solicita ultimul bilant contabil vizat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform caietului de sarcini si fisei de date a achizitiei
Informatii privind capacitatea tehnica
Se solicita lista principalelor livrari din ultimii 3 ani conform Formularului 12D - cerinta minima: Realizarea a cel putin un contract similar.
Recomandaride la minim 2 beneficiari, din care cel putin o recomandareprivind realizarea unui proiect similar
Informatii privind subcontractantii
Se accepta subcontractanti.- Formularul 12 G
In cazul subcontractarii se solicita :
- Lista cuprinzand subcontractantii si serviciile furnizate, insotita de acordurile de subcontractare, in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S100-134321 din 21.05.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar - SC SITORAR SRL, Tg Jiu, Calea Severinului, nr. 2A, judetul Gorj, tel: 0741 161 181, tel/fax 0253 221 222, [email protected]
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.08.2008 14:00
Locul: SC SITORAR SRL, Tg Jiu, Calea Severinului, nr. 2A, judetul Gorj, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare 2005 Coeziune Economica si Sociala - Contract de grant RO 2005/017-553.04.01.04.02.02
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Bucuresti, Romania., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021 31 04 642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Gorj
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, nr.34, Tg Jiu, Gorj, Localitatea: TG JIU, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0253 218 661
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. SITORAR S.R.L.
Adresa postala: Tg Jiu, Calea Severinului, nr.2A, Gorj, Romania, Localitatea: Tg Jiu, Cod postal: 210170, Romania, Tel.0741 161 181, Email: [email protected], Fax: 0253 221 222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2008 15:25