Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - STATIE MOBILA DE RECICLARE A DESEURILOR PROVENITE DIN DEMOLARI


Anunt de participare numarul 61519/15.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASITO TRANSIMPEX SRL
Adresa postala: SAT VALEA NANDRULUI COM. PESTISU MIC, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 337335, Romania, Punct(e) de contact: SC CASITO TRANSIMPEX SRL, Tel.0254717646, In atentia: Ing Mihai Grozav, Email: [email protected], Fax: 0254717646
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala SRL
Activitate (activitati)
Altele: Recuperarea si valorificarea deseurilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
STATIE MOBILA DE RECICLARE A DESEURILOR PROVENITE DIN DEMOLARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC CASITO TRANSIMPEX SRL
Str. Ecaterina Varga Nr. 3 Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui pachet de utilaje compus din: Excavator hidraulic, concasor cu falci si picon
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29524100-9 - Utilaje de procesare a mineralelor (Rev.1)
29222000-1-Cupe, bene, graifare si clesti pentru macarale sau pentru excavatoare (Rev.1)
29522620-6-Utilaje excavatoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Bucata pachet de utilaje compus din: Excavator hidraulic, Concasor cu falci si picon
Valoarea estimata fara TVA: 428, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
56 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata in valoare de 200000 EUR din fonduri nerambursabile in cadrul programului Phare 2005iar diferenta din resursele proprii ale SC CASITO TRANSIMPEX SRL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in copie conforma cu originalul semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, valabil la data deschiderii ofertelor.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.
Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: ultimul bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizataCerinta minima: Cel putin un contract pentru echipamente similare furnizate in ultimii 3 ani , la o valoare minima de 428500 EUR.
Minim 2 recomandari de la clienti carora le-au fost livrate utilaje similare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Cel putin un contract pentru echipamente similare furnizate in ultimii 3 ani , la o valoare minim egala cu valoarea prezentului contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
60%
Descriere:
2.
Termen de garantie
10%
Descriere:
3.
Cheltuieli de intretinere / 100 ore de functionare
15%
Descriere:
4.
Consum energetic / combustibil
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2008 12:00
Locul: SC CASITO TRANSIMPEX SRL Str. ecaterina Varga Nr. 3 Hunedoara Jud. Hunedoara Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici participanti la licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program "Phare 2005"Proiect titlu " STATIE MOBILA DE RECICLARE A DESEURILOR PROVENITE DIN DEMOLARI"Cod proiect: RO 2005/017-553.04.01.04.02.04
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310 4641, Email: [email protected], Fax: 021/ 310 4642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consultantul juridic al SC CASITO TRANSIMPEX SRL
Adresa postala: Str. Ecaterina Varga Nr 3, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 31110, Romania, Tel.0254717646, Email: [email protected], Fax: 0254717646
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2008 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer