Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statie noua de epurare in Bumbesti Jiu


Anunt de participare (utilitati) numarul 85798/05.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: B-dul Constantin Brancusi, nr.19, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Ion Popescu, Tel.0253 211308, Email: [email protected], Fax: 0253 211457, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Statie noua de epurare in Bumbesti Jiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Bumbesti Jiu, judetul Gorj, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Statia de epurare noua Bumbesti Jiu, PE = 7500;
Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, tratarea namolului, deshidratarea namolurilor, testare, mentinerea statiei in regim de exploatare conform Listelor de Garantii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232422-6-Statie de tratare a namolului (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Statia de epurare noua Bumbesti Jiu, PE = 7500;
Valoarea estimata fara TVA: 10, 728, 085RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie de participare 214562 Lei.Scrisoare de garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de coeziune 83, 36%Co-finantare nationala 16, 64%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 30: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Formular 10: Informatii generale despre ofertant.Formular 11: Date despre asociati/subcontractanti societatea mixta/consortiuFormular 12: Imputernicirea notariala Privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului.Cazier judiciar al companiei . Formularul nr.13 -Trecutul Litigios, semnat de catre persoanele autorizate.Formular 14: Declaratie privind eligibilitatea.Formular 15: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Formular 4 : Declaratie privind respectarea legalitatii.Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori.Certificatul de atestare fiscala.Certificat pentru plata CAS valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.Persoane juridice romane: Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor;Persoane juridice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 16: Identificare finaciara .Scrisoare de bonitate bancara.Formular 34: Declaratie privind cifra de afaceri si profitul.Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Formular 17 - Declaratie financiara recapitulativa. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 5.080.670 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 18: Sistemul de Asigurare a Calitatii.Formular 29 : Planul de management al mediului (EMP).Formular 19 Experienta ca antreprenor/proiectant.Formular 20: Experienta similaraFormular 21: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniFormular 27: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Formular 26: Alte informatii privitoare la ofertanti. Formular 22: Personalul cheie angajat in contract. Formular 23: Experienta profesionala a personalului cheie.Formularul 35: Declaratie de exclusivitate si disponibilitate.Formularul 28: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Formular 11: Date despre asociati/subcontractanti.Formular 24: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora. completata de ofertant/liderul Asocierii.Formular 25: Formularul principalilor furnizori.Declaratii de conformitate a produselor (model tip CE ).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei+25xCostul operational anual maxim garantat
90%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2009 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2009 10:00
Locul: S.C. APAREGIO GORJ S.A., Str.Vasile Alecsandri, nr.2 , Targu Jiu, Judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantul UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1-Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata. Proiect: Extinderea si reabilitare sistemelor de apa si apa uzata in judetul Gorj
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu, nr.4, judetul Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251-418.568, Email: [email protected], Fax: 0251-415.600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: Str. Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.0253-217.653, Email: [email protected], Fax: 0253-211.457
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2009 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer