Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - STATIE PILOT DE PRELUCRAREA CARNII


Anunt de participare numarul 102036/16.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS
Adresa postala:  GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Punct(e) de contact:  MARCEL DANAILA, Tel. 0236-419177, Email:  [email protected], Fax:  0236-419177, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
STATIE PILOT DE PRELUCRAREA CARNII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Statia Pilot de prelucrarea carnii este alcatuita din urmatoarele pozitii:
Ecluza igienica multifunctionala;Masa de transare (inclusiv suport sustinere carcasa) cu 10 cutite masate;Masina de fabricat fulgi gheata;
Masina de tocat( wolf;Cutter;Moara coloidala;Masina de umplut continuu sub vid;Masina semiautomata de clipsatMalaxor sub vid ;Bazin electric de fierbere cu50 buc forme pentru semiconserve;Celulade fierbere si afumare cu - 8 buc carucioare de afumare si 200 buc bete de aluminiuGenerator de fum cu tubulatura de evacuare fum;Masina de ambalat in vidMasina de feliat;
Masina de injectat cu ace multiple;
TumblerInstalatie cip de spalare echipamente pentru linia de prelucrat carne;Spalator pentru sorturi si cizmeChiuveta de spalare ;Masina de spalat navete ;
Transportor pentru navete suprapuse cu 50 buc navete plasticCantar electronic 0-500 kg ;Cantar electronic 0-1000 kg;Carucioare pentru carne, 200 l.Fierastrau circular
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42215200-8 - Utilaje de prelucrare a alimentelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
STATIE PILOT DE PRELUCRAREA CARNII ? 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 812, 220RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.08.2010 pana la 29.07.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie a carei valoare va fi de 5 % din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata catre furnizor in maxim 10 luni de la semnarea contractului, cu posibilitatea achitarii esalonate in functie de disponibilul existent in bugetul proiectului.Fonduri comunitare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. ?Declaratie privind eligibilitatea?
2.??Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta?3. Prezentarea urmatoarelor certificate:
a) Certificate de atestare fiscalaprivind impozitelesi taxele localeb) Certificat de atestare fiscalapentru persoane juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al Unitatii Administrativ Teritoriale4. Copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?, dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, 5. Certificat constatator (in original/copie legalizata)privind inmatricularea la Oficiul Registrului ComertuluiPentru persoane juridice straine :
Operatorul economic va prezentadocumente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Prezentare de documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularul ?Informatii generale? .(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularulsus mentionat) din Sectiunea formulare al documentatiei, completat cu informatiireferitoare la:
? - datele de identificare ale operatorului economic;
? - cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat (2007, 2008, 2009);Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2007:1 euro = 3, 3373.LEI
Anul 2008:1 euro = 3, 6827.LEI
Anul 2009:1 euro = 4, 2373 .LEI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani , trebuie sa fie minim 3.624.440 RON, reprezentand 867.256, 89 Euro la cursul BNR din data de 31.05.2010, 1Euro = 4, 1791 Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se va prezenta olista cu pricipalele livrari de produse din care rezulta incheierea si indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei.
Suma totala a contractului prezentat trebuie sa fie de 1.812.220 lei , respectiv433.628, 45 EURO ( 1 EURO = = 4.1792 lei ) fara TVA ;
2. Se vor prezenta dovezi ale echipei proprii de service cu calificarile: automatist, electromecanic, electronist si altele.
3. Recomandari: acte constatatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista de livraridin care sa rezulte modul de indeplinire a contractelor respective; numarul recomandarilor / actelor constatatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista de livrariva fi astfel incat contractele la care face referire operatorul economic sa dovedeasca indeplinirea cerintei minime solicitate la punctul 1.4. Ofertantul trebuie sa prezinte autorizatia de livrare in original sau copie legalizata, emisa de catre producator sau reprezentantul din Romania (cu conditia ca acesta sa prezinte la randul sau autorizatia de la producator).In ceea ce priveste solicitarea referitoare la incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei sa poata evalua experienta care sa indice capacitatea furnizorului de a indeplini obligatiile contractuale. Autoritatea contractanta solicita autorizatii emise de producatori pentru a avea garantia de autenticitate a produselor oferite si garantia ca solutia oferita este agreata de producator.
5. CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE CALITATE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie acordata
20%
Descriere: Perioada de garantie acordata
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie electronica se va desfasura intro singura runda incepand cu data de 11.08.2010 ora 14.00 (datele calendaristice sunt aproximative conform calendarului estimat al procedurii).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2010 12:00
Locul: UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, SALA SENATULUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DE OFERTANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3: ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.4 ? ? Reabilitarea/modernizarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  STR. BRAILEI NR. 153, Localitatea:  GALATI, Cod postal:  800319, Romania, Tel. 0236-460027, Email:  [email protected], Fax:  0236/460227
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA A UNIVERSITATII
Adresa postala:  STR. DOMNEASCA NR. 47, Localitatea:  GALATI, Cod postal:  800008, Romania, Tel. 0336130123, Fax:  0236419177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2010 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer