Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statie sortare si transfer deseuri menajere


Anunt de participare numarul 61707/19.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL ALESD
Adresa postala: Alesd, Str.Bobalna Nr.3, jud.Bihor, Localitatea: Alesd, Cod postal: 415100, Romania, Punct(e) de contact: Zeno-Danut TIPTER, Tel.+40259-342539, Email: [email protected], Fax: +40259-342589, Adresa internet (URL): www.alesd-bihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Statie sortare si transfer deseuri menajere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Alesd, str.Emil Palade, jud.Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile solicitate se vor executa in vedereaamenajarii unei statii de sortare si transfer de deseuri menajere inAlesd si asigurarii utilitatilor acesteia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45222100-0 - Uzina de tratare a deseurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de lucrari de realizare a unei Statii de sortare si transfer a deseurilor menajere
Valoarea estimata fara TVA: 4, 187, 635.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 10.000 lei, prin prezentarea unei scrisori de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si fonduri nereambursabile de la Administratia Fondului pentru Mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentare Formular nr.12A- Prezentare certificat fiscal eliberat de unitatea administrativ teritoriala de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
- Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de A.N.A.F. care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
- Certificatul constatator eliberat de O.R.C. de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata din care sa rezulte sediul actual si obiectul de activitate al societatii.
- Certificatul de inregistrare eliberat de O.R.C., copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicitainformatii cu privire la:
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, pe care ofertantul avea obligatia sa le depuna potrivit legii.- Declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani minim 1.200.000 lei - completare Formular nr.12J
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari (lucrari tehnico-edilitare) efecuate in ultimii 5 ani continand valorile contractelor minim 3 lucrari similare in valoare insumata de 2.000.000 lei.
Se va completa Formularul nr.12FInformatii privind personalul tehnic responsabil cu calitatea si executia si cadrele de conducere cu CV-uri atasate- cerinta minima ofertantul trebuie sa faca dovada ca are personal angajat sau sa prezinte contract de colaborare, pentru lucrarea ofertata, cu o persoana cu atestatvalabil pentru Responsabil Tehnic cu Executia pentru lucrari edilitare.
Se va completa Formularul nr.12I
Lista dotarilor tehnice de care dispune ofertantul.
Se va completa Formularul nr.12H
Certificat emis de un organism acreditat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii a activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2008 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2008 12:00
Locul: Alesd, str.Bobalna, nr.3, jud.Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, reprezentantii ofertantilor, orice alte persoane interesate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data comunicarii rezultatului procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Alesd
Adresa postala: Str.Bobalna nr.3, Localitatea: Alesd, Cod postal: 415100, Romania, Tel.0259342589, Email: [email protected], Fax: 0259342589, Adresa internet (URL): www.alesd-bihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2008 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer