Licitatie Publica - ?Statii de energie complet echipate-DV 7078,dulapuri servicii auxiliare-DV 7071SACA SI DV 7071 SACC complet echipate cu module MICS,MIR si protectii DV971 SI DV913,Panou servicii auxiliare CA-CC extindere-URP020-E,Prescriptii constructie Invertor 24-110Vc
Anunt de participare (utilitati) numarul 118068/29.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Directia Procurement, Tel. 021-2065082, In atentia: Adina Tudoran, Email: [email protected], Fax: 021-3175980, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Directia Procurement, Tel. 021-206 50 84, In atentia: Adina Tudoran, Fax: 021-317 59 80
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Directia Procurement, Tel. 021-206 50 84, In atentia: Adina Tudoran, Fax: 021-317 59 80
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Directia Procurement, Tel. 021-206 50 84, In atentia: Adina Tudoran, Fax: 021-317 59 80
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Statii de energie complet echipate-DV 7078, dulapuri servicii auxiliare-DV 7071SACA SI DV 7071 SACC complet echipate cu module MICS, MIR si protectii DV971 SI DV913, Panou servicii auxiliare CA-CC extindere-URP020-E, Prescriptii constructie Invertor 24-110Vcc/230Vca-DV1174 A2RO -SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA, SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Lot1: Enel Distributie Muntenia
DEPOZITUL CENTRAL TRANSYSTEM Sos. Alexandrei nr.544 , com. Bragadiru, judetul Ilfov-cod postal 077025
Lot 2: Enel Distributie Banat
DEPOZITUL CENTRAL EUROCOOPER LOGISTIC CENTERIntersectia DN69 directia Arad si DJ216, Sanandrei, Timisoara
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 739, 207.81 si 9, 570, 939.62RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Statii de energie complet echipate-DV 7078, dulapuri servicii auxiliare-DV 7071SACA SI DV 7071 SACC complet echipate cu module MICS, MIR si protectii DV971 SI DV913, Panou servicii auxiliare CA-CC extindere-URP020-E, Prescriptii constructie Invertor 24-110Vcc/230Vca-DV1174 A2RO -SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA, SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31213000-2 - Echipament de distributie (Rev.2)
31213400-6-Sisteme de distributie (Rev.2)
31214510-7-Tablouri de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LotI: Dulap DV7071-2buc, Dulap Serv Aux. DV7071 echipat-35buc, Statie EnergieDV 7078 TRF-35buc, LotII: Modul Invertor DV1174-60buc, Dulap Serv Aux. DV7071 echipat-30buc, Statie EnergieDV 7078 TRF-30buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 739, 207.81 si 9, 570, 939.62RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de: LotI-60000lei(30000lei-IMM-uri), LotII-55000lei(27500lei-pt. IMM-uri.Garantia de buna executie10%(5%-IMM)din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu ofertaindependenta, Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Certificat constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Declaratie privind cifra de afaceriglobala(pt.2007, 2008, 2009)Val.cifra af. de 2 ori mai mare decat val celui mai mare subsecvent/lot (Valoarea celui mare contr. subs LotI: 2856779.81lei, LotII: 2882428lei), Bilantul contabil la 31.12.2009, Fisa privin situatia financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista care va cuprinde livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani, a caror valoare insumata va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului/lot, fiecare contract va fi insotit de recomandari emise de beneficiari, Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala a persoanelor responsabile cu indepinirea contractelor, Declaratie pe proprie raspundere prin care candidatul/ofertantul confirma ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca, de protectie a muncii si PSI specifice produselor furnizate, prevazute in caietele de sarcini si de legislatia in vigoare , ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, Produsele ofertate vor fi omologate tehnic Enel.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2011 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2011 13:00
Locul: Enel distributie Muntenia-B-dul I Mihalache, nr 41-43, Corp C, etaj 1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale societatilor participante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire atasata SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- DIRECTIA PROCUREMENT
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. 021-206 50 87, Fax: 021-317 59 80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2011 18:18