Licitatie Publica - Statii de epurare apa uzata si colectoare de transfer pentru clusterele Bistrita,Beclean,Salva,Sangeorz-Bai
Anunt de participare (utilitati) numarul 122701/03.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AQUABIS BISTRITA-NASAUD
Adresa postala: PARCULUI NR.1, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420035, Romania, Punct(e) de contact: BACIU ADRIAN, Tel. 0263214014, In atentia: BIROU UIP, Email: [email protected], Fax: 0263216608, Adresa internet (URL): www.aquabis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional al serviciilor de alimentare cu apa si cana
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Statii de epurare apa uzata si colectoare de transfer pentru clusterele Bistrita, Beclean, Salva, Sangeorz-Bai
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatile Bistrita, Beclean, Salva, Sangeorz-Bai
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie Statii de epurare apa uzata si colectoare de transfer pentru clusterele Bistrita, Beclean, Salva, Sangeorz-Bai conform Caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie Statii de epurare apa uzata si colectoare de transfer pentru clusterele Bistrita, Beclean, Salva, Sangeorz-Bai conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 88, 076, 078.64RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de noi lucrari similare, conform art. 252 lit. j) si k) din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 900.000 lei; Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 76, 97%; Co-finantare nationala = 23, 03%, din care: Buget de Stat: 11, 77%; Bugetul Local: 1, 81%; credit contractat de Autoritatea Contractanta: 9, 45%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura--Acord de asociere, daca este cazul-Acord de subcontractare, daca este cazul-Decl privind neincadrarea in sit.prev.de art.181 din OUG34/2006-Decl privind eligibilitatea prin care se demonstreaza neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG34/2006-Decl privind neincadrarea in sit.prev.de art.69 indice 1 din OUG34/2006-Certif privind plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de DGFP si Controlul Finantelor de Stat sau echiv-Certif privind plata impozitelor si taxele locale-eliberat de Primarie sau echiv.pentru toate punctele de lucru, sediile principale si sec.si sucursalele din Romania-Cazier Fiscal, valabil la data deschiderii-Cazier judiciar al companiei, valabil la data deschiderii-Certif de inreg. eliberat de Of.Reg.Com.sau echiv-Certif constatator eliberat de Of.Reg.Com.(cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei)sau echiv-Docum care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in calitate de pers.juridica in conform.cu prev.legale ale tarii in care ofertantul este rezident-Certif constatator(sau document echivalent) emis de Reg.Com.(sau autoritatea echiv.din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data deschiderii din care rezulta obiectul de activitate relevant pentru prezenta achizitie si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Scrisoare de bonitate bancara-Dovada ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru perioada impusa, in valoare de minim 8.000.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare-Cifra globala de afaceri in ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de 150.000.000 lei-Lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista-Bilantul contabil pe ultimii trei ani (31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010), insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente (copie semnata si stampilata in conf. cu orig).-?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 ? se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale-Lista cu princip. servicii prestate in ultimii 3 ani-Lista cu princip. lucrari executate in ultimii 5 ani-Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti-Angajament ferm in forma autentica, daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conf cu art.190 OUG34/2006 se va face dovada res. tehnice si/sau profesionale, prin depunerea de doc justif- Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin doua statii de epurare cu o capacitate de minimum 20.000 PE fiecare
- Ofertantul trebuie sa fi proiectat, in ultimii trei ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei cel putin doua statii de epurare cu o capacitatede minimum 20.000 PE fiecare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Costuri de mentenanta, pe perioada exploatarii tehnologiei propuse pentru solutiile cuprinse in Caietul de sarcini
2%
Descriere:
3.
Costuri de exploatare pe perioada exploatarii tehnologiei propuse pentru solutiile cuprinse in Caietul de sarcini
40%
Descriere:
4.
Termen de realizare
3%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S52-077228 din 16.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 12:00
Locul: Consiliul Judetean Bistrita-Nasaud, P-ta Petru Rares, nr. 1-2, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Coeziune POS MEDIU AXA 1
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
-Declaratie privind informatii de personal -Centralizator privind informatii de personal (daca este cazul) -Declaratie pe propria raspundere pt serv de proiectare privind responsabilii cu proiectarea, nominalizand: coordonator proiectare, arhitect, ing proces, ing lucrari civile, ing structuri, ing mecanic, ing electric, ing automatizare scada sau echiv -Declaratie pe propria raspundere pt executia de lucrari privind responsabilii cu executia, nominalizand: reprezentant contractor, responsabil AQ, responsabil tehnic cu executia, personal de executie -Pt toate pers nominalizate se vor prezenta: CV-uri in orig; diplome studii; atestate, autorizatii, certificate necesare, valabile la data depunerii ofertei ; Decl de disponibilitate, in original - Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001, al mediului ISO 14001, si al securitatii ocupationale OHSAS 18001 sau certificari echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei, in domeniul lucrarii supuse prezentei proceduri
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +(40)213104641, Email: [email protected], Fax: +(40)213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 256^2 alin.(1) si (2) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC AQUABIS SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Parcului nr. 1, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420035, Romania, Tel. +(40)263214014, Email: [email protected], Fax: +(40)263216608, Adresa internet (URL): www.aquabis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2011 12:03