Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statii de epurare in aglomerarile Macin si Isaccea


Anunt de participare (utilitati) numarul 69811/10.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Aquaserv S.A.
Adresa postala: Str. Rezervorului nr.2, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820131, Romania, Punct(e) de contact: ION BISERICA, Tel.0240524310, Email: [email protected], Fax: 0240524310
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Statii de epurare in aglomerarile Macin si Isaccea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Macin, orasul Isaccea - jud.Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem de epurare a apelor uzate menajere din aglomerarea Macin cu o capacitate de 10.000 PE incluzand: proiectare, obtinere avize, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune.
Sistem de epurare a apelor uzate menajere din aglomerarea Isaccea cu o capacitate de 5.000 PE incluzand: proiectare, obtinere avize, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune.
Descriere succinta:
Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, tratarea namolului, valorificarea biogazului, deshidratarea namolurilor, testare, mentinerea statiei in regim de exploatare conform Listelor de Garantii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 81, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Scrisoare de garantie bancara de participare 150.000 lei;
- Scrisoare de garantie bancara de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune aproximativ 80, 2% Co-finantare nationala aproximativ 19, 8%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere/subcontracare legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Informatii generale despre ofertant
- Date despre societatea mixta/consortiu- Imputernicirea notariala - Privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului- Trecutul Litigios (cazierul judiciar)- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006
- Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalentul- Certificatul de atestare fiscala- Certificat pentru plata CASvalabil la data deschiderii ofertelor
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor.
Pentru: a) Persoane juridice romane:
- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului /autorizatie de functionare /altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor
- Certificat de inregistrare
b) Persoane juridice straine:
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare , peste 500.000 Euro, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus, independent de angajamentele pentru alte contracte;
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 2.500.000 Euro;
-Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, tipul de capital, experienta cu clientul disponibilitate / acces la active lichide, linii de creditare sau alte instrumente financiare suficiente pentru a indeplini fluxul de numerar pentru constructie potrivit contractului).
-Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007
-Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara: realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat constructia unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum de 10.000 PE si realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat constructia unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum de 5.000 PE.- Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si experienta in contracte similare;
- Certificatele ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18000, sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabile la data depunerii ofertei;
- Declaratie privind personalul cheie angajat in contract, CV, atestate tehnico-profesionale, autorizatii, valabile la data depunerii ofertei;
- Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea Contractului;
- Declaratie privitoare la subcontractanti;
- Declaratie privind principalii furnizori
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL 4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: Conditii si modalitate de plata: la casieria unitati sau prin OP in contul RO 36 BRDE 370 SV 05787803700 deschis la BRD Tulcea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.02.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.02.2009 12:00
Locul: Primaria Tulcea, Str. Pacii, nr. 20, sala I 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu- Axa1: "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata". Proiectul se numeste "Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in jud Tulcea"
VI.3) Alte informatii
1.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare/aditionale, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii de achizitie a prezentului contract.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: +4021-332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. AQUASERV S.A. Tulcea
Adresa postala: Str. Rezervorului, Nr. 2, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820131, Romania, Tel.+40 240 524 310, Email: [email protected], Fax: +40 240 524 310
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2008 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer