Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statii de epurare in orasele Agnita si Dumbraveni


Anunt de participare (utilitati) numarul 93132/16.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA TARNAVEI MARI SA
Adresa postala: Str. Gravorilor, nr.2A, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Punct(e) de contact: VASILE DINCA, Tel.0269.841.426, Email: [email protected], Fax: 0269834270, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Statii de epurare in orasele Agnita si Dumbraveni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: orasele Agnita si Dumbraveni , jud. Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, obtinere avize, pregatire personal de exploatare pentru construirea unei statii de epurare noi in Agnita (9.500 PE);
Proiectare, obtinere avize, pregatire personal de exploatare pentru construirea unei statii de epurare noi in Dumbraveni (7.100 PE).Descriere succinta:
Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, tratarea namolului, ingrosarea si deshidratarea namolurilor, testare, mentinerea statiilor in regim de exploatare conform Listelor de Garantii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in conformitate cu prevederile caietului de sarcini se va construi cate o statie de epurare in fiecare oras
Valoarea estimata fara TVA: 39, 468, 178RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizitionarea ulterioara de lucrari noi, similare , conf. art. 252 lit.k din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 789.000 lei sau 185.700 euro, garantie de buna executie 10% din pretul contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Grant UE 80, 77%, Buget de stat 12, 35%, Bugete locale 1, 9% , Imprumut al Autoritatii Contractante 4, 98%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la proceduraInformatii generale despre ofertantDate despre asociere
Acord preliminar de asociere
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Imputernicire privind autorizarea semnarii ofertei si contractuluiCertificat de inregistrare ORC , Certificat Constator emis de ORC, alte documente de inregistrare/atestareDeclaratie privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 ( sustinatori)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de stat valabil la data deschiderii oferteiCertificat pentru plata CAS care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale fata de stat valabil la data deschiderii oferteiCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati administrative ) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local valabil la data deschiderii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancaraDeclaratie privind cifra de afaceri si profitAcces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare peste echivalentul a 9.867.045 leiMedia Cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2006-2008) mai mare sau cel putin egala cu 78.500.000 lei sau 18.000.000 euro sauechivalent in alte monedeInformatii privind bilantul contabil si documente justificative (copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente aferente anilor 2006-2008 )Declaratie angajament de sustinere
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Minim 2 contracte finalizate in ultimii 5 ani de lucrari de reabilitare si / sau extindere de statii de epurare pentru minim 9500PE fiecare , valoare cumulata de minim 38.000.000 lei sau echivalent in alte monedeMinim 2 contracte finalizate de proiectare de complexitate similara , pentru statii de epurare minim 9500PE fiecare , valoare cumulata de minim 500.000 lei . Cerintele anterioare se considera indeplinite si daca ofertantulprezinta dovezi privind finalizarea a cel putin 2 contracte de lucrari si proiectare , de min. 9500 PE fiecare, astfel incat valoarea lor cumulata sa fie de minim 38.500.000 lei , fara TVA , sau echivalentul in alte monede .
Personal calificat si cu experienta in executia / proiectarea din domeniul statii epurare in conformitate cu cerintele specificate in fisa de date .Lista principalelor lucrari executate si proiectate in ultimii 5 aniDeclaratie privind experienta ca antreprenor/proiectant in contracte similareLista cu expertii principali propusi pentru implementarea proiectului ( CV-uri si declaratii de exclusivitate si disponibilitate , diplome, certificate profesionale, certificate emise de angajatori sau referinte pentru experienta din CV , dovezi privind incadrarea in munca a expertilor, dovezi privind experienta profesionala a fiecarui expert , autorizatii RTE , ANRE si CTC sau alte documente similare obtinute in conditiile Legii 200/2004sau echivalente in tara de origineDeclaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispuneOfertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele , laboratorul si utilajele mentionate in Fisa de date .Declaratie angajament de sustinere (daca e cazul)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereInformatii privind personalul principal propusInformatii privind experienta profesionala a personalului cheieCertificate ISO 9001/14001/18001 sau echivalenteDeclaratii privind asumarea obligatiilor referitosare la conditiile de securitate in muncaDeclaratia privind partile din contract care sunt indeplinite de asociati / subcontractanti si specializarile acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SI-AG-DU-WORKS P&DB - 1Pb , Procedura nr. 1/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2010 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2010 10:30
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare , reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , reprezentantii UCVAP , reprezentantii O.I. Sibiu, reprezentantii A.M.din MMDD
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se inscrie in Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata, Denumirea proiectului : Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunile Medias, Agnita, Dumbraveni, Judetul Sibiu , program finantat din fonduri comunitare.
VI.3) Alte informatii
1. Se recomanda ca operatorii economici sa inspecteze locatiile proiectului pentru a evalua pe propria raspundere cheltuielile , riscul si datele necesare pentru a pregati oferta.2. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara lucrari noi similare / aditionale de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii de achizitie a prezentului contract.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.(+4) 0258 810 289, Fax: (+4) 0258 810 286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256.2 din OUG 72/2009 .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA TIRNAVEI MARI S.A. MEDIAS
Adresa postala: Str. Gravorilor, Nr. 2A , jud. Sibiu, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Tel.0269-841426, Email: [email protected], Fax: 0269-834270, Adresa internet (URL): www.apatarnavei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2010 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer