Licitatie Publica - Statii de epurare noi in Curtici si Santana si colector de transfer ape uzate aferent
Anunt de participare (utilitati) numarul 117600/24.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Arad S.A.
Adresa postala: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310178, Romania, Punct(e) de contact: Iacob Banea, Tel. 0257-270853, In atentia: Iacob Banea, Email: [email protected], Fax: 0257-270981, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie locala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Statii de epurare noi in Curtici si Santana si colector de transfer ape uzate aferent
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatile Curtici ;i Santana, judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul ?Statii de epurare noi in Curtici si Santana si colector de transfer ape uzate aferent? cuprinde toate constructiile si instalatiile necesare pentru constructia statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile Curtici si Santana, judetul Arad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul ?Statii de epurare noi in Curtici si Santana si colector de transfer ape uzate aferent? cuprinde toate constructiile si instalatiile necesare pentru constructia statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile Curtici si Santana, judetul Arad. (pentru informatii detaliate a se vedea si caietul de sarcini vol. 3A ? Specificatii Tehnice)
1.Pentru proiectarea statiei de epurare Curtici se va folosi un numar de 15.000 l.e, iar unitatile de proces vor fi dimensionate astfel incat sa permita ajustari ale incarcarii bazinelor de aerare pentru a se permite adaptarea la variatiile anticipate intre valorile maxime si minime. Statia de epurare trebuie sa fie proiectata astfel incat sa respecte parametrii de descarcare prevazuti de legislatia romaneasca in vigoare.Capacitatea proiectata a statiei de epurare Curtici, este de 15.000 locuitori echivalenti, debit mediu ? 2996 mc/zi, debit maxim ? 5846 mc/zi.
2.Pentru proiectarea statiei de epurare Santana se va folosi un numar de 14000 l.e, iar unitatile de proces vor fi dimensionate astfel incat sa permita ajustari ale incarcarii bazinelor de aerare pentru a se permite adaptarea la variatiile anticipate intre valorile maxime si minime. Statia de epurare trebuie sa fie proiectata astfel incat sa respecte parametrii de descarcare prevazuti de legislatia romaneasca in vigoare.Capacitatea proiectata a statiei de epurare Santana, este de 14.000 locuitori echivalenti, debit mediu ? 2252 mc/zi, debit maxim ? 5400 mc/zi.
3.Contractorul va proiecta si construi o conducta de transfer (refulare) apa uzata, Dn 400 mm, PEID ? Pn 6, pentru a lega orasul Curtici de noua statie de epurare Curtici, avand o lungime totala de 1, 8 km. Conducta de transfer apa uzata va lega reteaua de canalizare din Curtici la noua statie de epurare Curtici, prin intermediul unei statii de pompare terminale. Statia de pompare va avea un debit de 6 l/s si o capacitate maxima de stocare de 24 mc.
4.Contractorul va proiecta si construi o conducta de transfer (refulare) apa uzata, Dn 315 mm, PEID ? Pn 6, pentru a lega localitatea Santana de noua statie de epurare Santana, avand o lungime totala de 800 m. Conducta de transfer apa uzata va lega reteaua de canalizare din Santana la noua statie de epurare Santana, prin intermediul unei statii de pompare de transfer. Statia de pompare va avea un debit de 6 l/s.
Valoarea estimata fara TVA: 36, 703, 769RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 690.000 lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de coeziune, Buget de stat si local, Credit autoritate contractanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Form 1- Declaratie privind eligibilitatea ofertantuluiCompletare Form 2- Declaratie privind neincadrarea in preved art.181 din OUG 34/2006Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul de stat-fara datoriiCertificat privind plata obligatiilor catre bugetul local-fara datorii
Cazier judiciar administrator(i) ofertant
Cazier fiscal emis de organele fiscale competenteCazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)Persoane juridice straine: orice document edificator, eliberat de autoritati din tara de origine?dovada ca si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si local
Completare Form 4-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Imputernicire legala, semnata de catre administrator, sau alt document echivalent, daca semnatarul ofertei nu este administratorul (daca e cazul)
Certificat constatator ORC?dovada obiect de activitate
Copie a certificatului de inregistrare eliberat de ORCPersoane fizice romane: Copie autorizatie de functionare/alte acte echivalente
Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare conform prevederilor legale ale tarii de residenta a ofertantului
Certificat constatator (sau act echivalent)emis de autoritatea tarii de residenta a ofertantului, dincare sa rezulte obiectulde activitateCompletare Form 5?Declaratie pe proprie raspundere cf art8 Lege 571/2003
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul).Bilanturi contabile pt ultimii 3 ani, 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat;Persoanele juridice straine vor atasa, in copie, insotite de traducere autorizata in limba romana in cazul in care traducatorul nu este autorizat, aceasta va filegalizata la notariat, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Completare Formular 6 ? Informatii generale -Cifra de afaceri medie in ultimii 3 (trei) ani, 2007, 2008, 2009 trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 69.000.000 lei.
Dovada ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilorpentru perioada impusa, in valoare de minim 4.500.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.
Completare Formular 7 Lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, (daca exista)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 8 Lista lucrari executate in ultimii 5 ani-de natura si complexitate similara lucrarilor propuse
- un contract similar proiectarea si executia de statii de epurare a carui valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract 36.703.769 leiCompletare Formular 9 Fisa de Experienta similara + copii ale contractelor de proiectare side executiecare certifica experienta similara, + copii ale Proceselor-Verbale de Receptie la Terminarea Lucrarilor
Recomandari din partea beneficiarului pentru contractele prezentate (cate o recomandare pentru fiecare contract de executie finalizat).
Completare Formular 10 - Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, utilaje pentru constructii, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul le va folosi la indeplinirea contractului
Completare Formular 11 - Informatii generale privind angajatiiCompletare Formular 12 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilorOfertantii trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii contractului: Reprezentant Contractor (Manager de proiect), Responsabili: AQ, Tehnic cu Executia, Coordonator proiectare , Inginer de proces, Inginer lucrari civile, Inginer structuri, Inginer mecanic, inginer electric, inginer automatizare SCADA.
Completare Formular 13 - Curriculum vitae - pentru fiecare expert cheie propusCertificate din seria ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau certificate echivalente ? corespunzator activitatii aferente obiectului procedurii (nu se accepta ofertanti in curs de certificare)
Completare Formular 14 - Declaratie exclusivitate si disponibilitate - pt fiecare expert cheie propusDeclaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Completare Formular 15 - Declaratie privind subcontractantii, specializareaacestora si specificarea lucrarilor care urmeaza sa le execute (daca este cazul)
Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Metodologia de prestare a serviciilor si a executiei lucrarilor
30%
Descriere: conform cap.VII.1din Fisa de date
3.
Strategii privind factorii de risc
20%
Descriere: conform cap.VII.1 din Fisa de date
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor pe durata contractului
20%
Descriere: conform cap.VII.1 din Fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2011 10:00
Locul: Sediul Companiei de Apa Arad, situat in ARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai, la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ? EXTINDEREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL ARAD? finantat prin POS Mediu (2007 ? 2013)
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
.......
Adresa postala: ......, Localitatea: ......., Cod postal: ......, Romania, Tel. ......, Fax: ........, Adresa internet (URL): ......
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC CAA SA
Adresa postala: str. Sabin Dragoi nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310178, Romania, Tel. 0257/270843, Email: [email protected], Fax: 0257/270981
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2011 13:38