Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statii de injectie de inalta presiune


Anunt de participare (utilitati) numarul 137284/10.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OMV PETROM S.A
Adresa postala: STR CORALILOR, NR 22, SECTOR 1("PETROM CITY"), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Punct(e) de contact: Kathrin Lindner, Tel. +40 730404458, Email: [email protected], Fax: +40 212647128, Adresa internet (URL): www.petrom.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Statii de injectie de inalta presiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Amplasament OMV Petrom in Opri?ene?ti, Romania
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul contractului este asigurarea expertizei necesare in vederea realizarii lucrarilor de construc?iide statii de injectie de inalta presiune (HPIS) ceconstainpompe de injectie , conducte si echipamente specifice. Furnizarea de HPISs se va face folosind tipul de contractare EPC a unei zone alocate; Contractorul va fi responsabil pentruproiectare, inginerie, achizitii publice, fabricatie/asamblare, instalare pe teren, punerea in functiune si pornirea unitatii. Echipamentul care formeaza HPIS impreuna cu instrumentatia si conductele specifice se vor monta in pachete pe sanie in interiorul unor containare incalzite.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232152-2 - Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45223800-4-Asamblare si instalare de structuri prefabricate (Rev.2)
71323000-8-Servicii de proiectare tehnica pentru procese si productie industriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat in urma finalizarii acestei proceduri, iar valoarea maxima a intervalului reprezintavaloarea estimata ce include si posibile suplimentari.
Cuantumul garantiei de participare, precum si nivelurile impuse pentru cerintele de calificare sunt raportate la valoarea estimata ce nu cuprinde suplimentarile.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 500, 000 si 37, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
2.5MioEUR repr val estim a contract ce umeaza a fi atrib prin ac proced(252 lit k din OUG 34/2006)
11 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Candidatul selectat (in faza a doua) va prezenta o Garantie de participare la licitatie in cuantum de 50000 EURO.Garan?ia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari conf. art. 86, alin. 1din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioaresi va fi valabila 93 zile de la data limita pentru depunerea Ofertelor. Cuantumul Garantiei de Buna Executie reprezinta 10% din valoarea Contractului, exclusiv TVA.Garantia de Buna executie in cadrul contractului se constituie conform art . 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii ale OMV Petrom.Platile se vor efectua in conformitate cu Calendarul de Plati pentru serviciile efectuate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Un operator economic este exclus din prezenta procedura daca se afla in oricare din situatiile descrise la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Demonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea urmatoarelor:
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
3. Cazier judiciar al operatorului economic (unde este aplicabil) sau orice document echivalent.Documentele specificate la punctele 1-2 se vor prezenta conform formularelor care se regasesc in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Aplicatiei ?.Cerinta nr. 2: Certificarea participarii la procedura cu aplicatie/oferta independenta ? conformordinului presedintelui ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Demonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform formularului care se regaseste in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Aplicatiei ?.Cerinta nr. 3: Certificarea inexistentei conflictului de interese, asa cum se specifica la art 69 si69 indice 1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Membrii Directoratului OMV PETROM si ai Consiliului de Supraveghere sunt cei nominalizati pe www.petrom.roPersoanele care aproba, semneaza documentele in legatura cu aceasta procedura sunt:
1. Thomas Repolust
2. Johann Lechner
Aditional, persoanele cu functii de decizie inclusiv de aprobare a bugetului aferent autoritatii contractante sunt:
Siegfried Ehn, Mariana Gheorghe, Johann PleiningerDemonstrarea acestei cerin?e se face prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere, conform formularului care se regaseste in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Aplicatiei ?.In cazul in care vor exista subcontractanti, aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare subcontractant.In cazul in care vor exista terti sustinatori, aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare tert sustinator. Cerinta nr. 1: Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale prin forma de inregistrare precum si prin obiectul de activitate.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) Candidatul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta:
1. Certificat constatator in copie, copie legalizata sau original conform prevederilor art.5 din Ordinul 509/2011, emis de Oficiul Registrului Comertului (sau alta institutie echivalenta in atara de origine a operatorului economic) pentru a arata activitatea desfasurata de operatorul economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba un corespondent in codul NACE (Nomenclatorul de activitati din Comunitatea Europeana) inregistrat in certificatul eliberat de Oficiul Registrului Comertului din tara de origine a operatorului economic sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare a operatorului economic si competenta de a realiza activitati economice in domeniul ingineriei inindustria petrolului si gazelor necesare pentru indeplinirea scopului contractului ce va rezulta din prezenta procedura.Toti candidatii vor depune traduceri autorizate in limba engleza pentru documentul mentionat anterior.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa depuna acest document.
Toate documentele depuse trebuie sa fie valabile in momentul aplicarii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la cifra de afacerii. Media cifrei de afaceri specifica obiectului prezentei proceduri in ultimii 3 ani financiari incheiati ? minim 2.5 milioane EURO
ii.Demonstrarea accesului neconditionat la resurse financiare de cel putin 500.000, 00 EUROpe perioada de 3 luni, incepand de la data atribuirii contractului, estimat a fiNoiembrie 2012. In acceptiunea Autoritatii Contractante si pentru scopul prezentei Proceduri de atribuire, expresia ?demonstrarea accesului neconditionat la resurse financiare? este legata in timp de data estimata pentru atribuirea contractului(estimata a fi in Noiembrie 2012) si se refera la accesul la resursele financiare disponibile, negrevate de datorii sau accesul la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare ce se dovedesc a fi suficiente pentru a realiza fluxul de numerar pe o perioada de cel putin primele 3 luni ale contractului;
Demonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea declaratiei "Date specifice cifra de afaceri anuala" conform formularului care se regaseste in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Aplicatiei ?.1) Declaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani financiari incheiati2) Copii ale bilanturilor sau extrase din bilanturile contabile pentru ultimii trei (3) anii financiari incheia?i precum si orice alte documente justificative considerate adecvate pentru a indica cifra de afaceri specifica a candidatului3) Raportul auditorilor pentru ultimele 3 exercitii financiare aferente anilor financiari incheiati, acolo unde este aplicabil;
4) Adresa/comunicare/document in original, emis de o organizatie/institutie financiara care sa precizeze ca situatia financiara a candidatului a fost examinata si ca pe baza acestei examinari, operatorul economic ce participa la procedura individual sau in asociere este eligibil in orice moment pentru obtinerea unei linii de credit, asa cum este indicat, daca acesta din urma o va cere. Acest document trebuie sa contina in mod obligatoriu coordonatele de contact ale persoanei care a semnat aceasta comunicare. In vederea acceptarii din partea Autoritatii Contractante si pentru scopul acestei proceduri, eligibilitatea accesarii resurselor financiare va fi legata in timp de data de atribuire acontractului (estimata a fi Noiembrie 2012)
.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Candidatul trebuie sa demonstreze experienta in proiectarea si/sau executia de lucrari de constructie (asamblarea/instalarea) pe amplasament (EPC contract - contract de proiectare, constructie si montaj echipamente asociate) a cel putin o (1) statie de injectie de inalta presiune similare obiectului contractului in ultimii 5 ani, executate in cadrul unui singur contract sau in contracte separate, pana la data limita de depunere a ofertelor, care sau dovedit a fi in functiune si care sa indeplineasca minimum cel pu?in urmatoarele condi?ii de func?ionare :
a) Presiune de descarcare : de la 50 la 100 barg
b) Flux nominal (per pompa): de la20 to 80 m3/hDeclaratie privind lista principalelor lucrari realizate in ultimii 5 ani calendaristici, calculata pana la data limita de depunere a aplicatiilor. Candidatul trebuie sa prezinte detalii despre valoarea lucrarilor, tipul acestora, data finalizarii si beneficiari, precum si documente care sa confirme ca lucrarile
continuare cerinta nr.1
ca lucrarile incluse in declaratie au fost realizate sau sunt realizate corespunzator.
Declaratie detaliata privind experienta similara.
Cerinta nr. 2Declaratie privind infrastructura de care dispune operatorul economic?, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Candida?ii trebuie sa demonstreze cel pu?in accesul la infrastructura necesara pentru activita?ile de proiectare, inginerie, achizi?ie, fabricare/asamblare, instalare pe amplasament si legaturi, dupa cum urmeaza: - zona dedicata (?laydown?) pentru asamblare si efectuarea Testului de Acceptanta in Fabrica (FAT);
- ateliere pentru fabricare tevi si structuri metalice;
- ateliere pentru a demonstra operatiuni de comutari electrice si control si siteme de monitorizare;
- echipament pentru incarcare si descarcare;
- Ingineri de Proces cu minim 3 ani experienta profesionala in dezvoltarea Statiilor de Tratare a Apei;
continuare cerinta nr. 2:
- Ingineri pentru fiecare din disciplinele: - Mecanica, Montaj Conducte, Structuri de Rezistenta, Electric, Control / Monitorizare, cu minim 3 ani experienta professionala in dezvoltarea Statiilor de injectie de inalta presiune;
- Ingineri cu minim 3 ani experienta profesionala in activitati legate de aprovizionarea de echipament, materiale si servicii pentru Statii de injectie de inalta presiune;
- tehnicieni cu minim 3 ani experienta profesionala in fabricarea, asamblarea, inspectia, testarea si certificarea Statiilor de injectie de inalta presiune;
- Ingineri si/sau Tehnicieni cu minim 3 ani experienta profesionala in livrarea, montarea, inspectia, testarea si certificarea Statiilor de de injectie de inalta presiune;
- Ingineri si/sau Tehniciani cu minim 3 ani experienta profesionala in verificarea, punerea in functiune si predarea Statiilor de injectie de inalta presiune la locatiile Clientului.
Cerinta nr. 1Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentPentru atestarea indeplinirii acestei cerinte, Candidadtul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
i. Documentul de certificare a sistemului de management al calitatii candidatului, emis de terta parte;ii. Manualul sistemului de management al calitatii in vigoare la data depunerii Cererii
iii. Ultimul raport de audit, care nu trebuie sa fie emis inainte de decembrie 2009.
iv. Chestionar de pre-calificare HSSE (evaluare proprie)
Cerinta nr. 2Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al protectiei mediului, in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalentPentru atestarea indeplinirii acestei cerinte, Candidatul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
i. Documentul de certificare a sistemului de management al mediului, emis de terta parte;ii. Manualul sistemului de management al mediului in vigoare la data depunerii Cereriiiii. Ultimul raport de audit, care nu trebuie sa fie emis inainte de decembrie 2009.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara (methodologia de evaluare se regaseste in documentatia atesate la SEC.B3, cap.2)
2.
Tehnica
50%
Descriere: (methodologia de evaluare se regaseste in documentatia atesate la SEC.B3, cap.3)
Punctaj maxim componenta tehnica: 500
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
FRD-OPRI-X-002-00-HPIS
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2012 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Engleza
Altele
Orice doc. ref. la aceasta procedura trebuie redactat/tradus in limba engleza.
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2012 09:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Cu privire la IV.1.2: I. Capacitatea financiara si economicaA. Experienta cu pachetele montate pe sanieB. Experienta in montarea pompelor plunger cu variator de frecventaC. Experienta cu Statii de injectie de inalta presiunePunctarea detaliata a criteriilor de selectie se regaseste in sec.B2 'Informatii Complete despre Procedura', cap.3.10, pag.18-21Cu privire la IV.3.6:90 zile validitatea oferteiDaca ofertele vor avea per total punctaje egale, modalitatea de departajare va fi punctajul cel mai mare acordat criteriului ?Pret?. In cazul in care punctajele ofertelor per total si punctajul pentru criteriul ?Pret? sunt de asemeneaegale, se va continua departajarea luand in considerare cel mai mare punctaj acordat criteriului?Timp de finalizare?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu capitolul IX ?Solutionarea contestatiilor? art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OMV Petrom S.A. Legal Department
Adresa postala: str. Coralilor, nr. 22, Petrom City, Tower Building, 4th fl, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Tel. +40 372483368, Email: [email protected], Fax: +40 212069641, Adresa internet (URL): www.petrom.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2012 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer