Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statii de lucru fara mediu de stocare, interfete Ethernet/FO si switch fibra optica Minerva


Anunt de participare numarul 131073/23.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea militara 02415 Bucuresti
Adresa postala:  str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061352, Romania, Punct(e) de contact:  Ionel CEAUSU, Tel. +40 21 319 59 59 int. 266, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 319 57 08, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Statii de lucru fara mediu de stocare, interfete Ethernet/FO si switch fibra optica Minerva
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatea militara 02638 Buc., str. Floare de Colt, nr.1, sector 5
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 26 luni
Valoarea estimata fara TVA: 153, 239RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Periodicitatea incheierii contractelor subsecvente va fi conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie pentru fiecare exercitiu bugetar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Procedura de atribuire este divizata pe 4 loturi.
1 Statii de lucru fara mediu de stocare, cantitate minima 1cpl., cantitate maxima 50cpl.
2 Interfete Ethernet/ FO tip 1, cantitate minima 1cpl, cantitate maxima 8cpl.
3 Interfete Ethernet/ FO tip 2, cantitate minima 1cpl, cantitate maxima 8cpl
4 Switch fibra optica Minerva, cantitate minima 1cpl, cantitate maxima 1cpl
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30214000-2 - Puncte de lucru (Rev.2)
32413100-2-Rutere de retea (Rev.2)
32415000-5-Retea Ethernet (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Procedura de atribuire este divizata pe 4 loturi.
1 Statii de lucru fara mediu de stocare, cantitate minima 1cpl., cantitate maxima 50cpl.
2 Interfete Ethernet/ FO tip 1, cantitate minima 1cpl, cantitate maxima 8cpl.
3 Interfete Ethernet/ FO tip 2, cantitate minima 1cpl, cantitate maxima 8cpl.
4 Switch fibra optica Minerva, cantitate minima 1cpl, cantitate maxima 1cpl.
Valoarea estimata fara TVA: 153, 239RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare pentru fiecare lot, astfel: Lot1-2.360lei, Lot 2-472 lei, Lot 3-138 lei, Lot 4-94 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare-Bugetul de stat.Plata - pe baza de factura si documente justifiucative, prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (operatorii economici nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art. 180 si art.181 din din O.u.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare), Fisa de informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind evitarea conflictului de interese (operatorii economici nu se incadreaza in prevederile art. 69¹ din O.u.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Dosar nr. 47
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40213104641, Email:  [email protected], Fax:  +0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele sunt prevazute la art. 256^2/OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii Nationale-U.M. 02415 Bucuresti-Consilier juridic
Adresa postala:  Str. Drumul Taberei nr. 7-9, Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061352, Romania, Tel. +40213195959 int.266, Email:  [email protected], Fax:  +40213195708
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer