Licitatie Publica - Statii de reglare sector si statii de reglare masurare-Furnizare, proiectare, montare si lucrari de amenajare 225mc/h, 375mc/h, 600mc/h, 975mc/h, 1500mc/h, 2400mc/h, 3750mc/h, 6000mc/h, 9750mc/h, 15000mc/h, 24000mc/h
Anunt de participare (utilitati) numarul 133511/01.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Veronica Baier, Tel. +40 365403681, Email: [email protected], Fax: +40 365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate cu capital majoritar privat
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Statii de reglare sector si statii de reglare masurare-Furnizare, proiectare, montare si lucrari de amenajare 225mc/h, 375mc/h, 600mc/h, 975mc/h, 1500mc/h, 2400mc/h, 3750mc/h, 6000mc/h, 9750mc/h, 15000mc/h, 24000mc/h
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: raza de activitate a E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA Tirgu Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 220, 665 si 18, 090, 694RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Reofertare in baza art68-69 din HGR925/2006.Primul ctrct.subs./lot se va incheia pt.12 luni cu op. ec. clasat pe locul I/lot. Dupa 12 luni se va relua compet.cu semnatarii ac.cadru/lot. Elem.care face obiectul reof. este pretul.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Statii de reglare sector si statii de reglare masurare -Furnizare, proiectare, montare si lucrari de amenajare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38424000-3 - Echipament de masurare si de control (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
71333000-1-Servicii de inginerie mecanica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Canitati maxime estimate pt 2 ani(buc): Lot1=39; Lot2=17; Lot3=11; Lot4=10; Lot5=6; Lot6=5; Lot7=5; Lot8=3; Lot9=3; Lot10=1; Lot11=1;
Cantitati minime estimate pt 2 ani(buc): Lot1=10; Lot2=4; Lot3=3; Lot4=3; Lot5=2; Lot6=1; Lot7=1; Lot8=1; Lot9=1; Lot10=1; Lot11=1;
Cantitati anul I (buc): Lot1=12; Lot2=6; Lot3=4; Lot4=5; Lot5=2; Lot6=2; Lot7=2; Lot8=1; Lot9=1; Lot10=1; Lot11=1;
Cantitati anul II (buc): Lot1=27; Lot2=11; Lot3=7; Lot4=5; Lot5=4; Lot6=3; Lot7=3; Lot8=2; Lot9=2; Lot10=0; Lot11=0;
Val ctrcte subsecvente anul I (lei, fara TVA): Lot1=516000; Lot2=665442; Lot3=552788; Lot4=816190; Lot5=476054; Lot6=527940; Lot7=731502; Lot8=586300; Lot9=644702; Lot10=1207496; Lot11=1898459;
Val ctrcte subsecvente anul II (lei, fara TVA): Lot1=1161000; Lot2=1219977; Lot3=967379; Lot4=816190; Lot5=952108; Lot6=791910; Lot7=1097253; Lot8=1172600; Lot9=1289404; Lot10=0; Lot11=0;
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 220, 665 si 18, 090, 694RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
L1=5457lei; L2=5665, 42lei;L3=5300, 17lei;L4=5412, 38lei;L5=5209lei;L6=5099, 85lei;L7=5609lei;L8=5538, 90lei;L9=5714, 11lei;L10=4987, 50lei;L11=5678, 46leiPerioada de valab.a gar.pt particip.: 90 zile, de la data limita pt primirea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. pt.particip., in original, in cuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.(gar.de particip.se va depune odata cu depnerea ofertelor tehnice si financ.)Conform L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea gar. mai sus mentionate.Gar.de particip. se constituie prin virament bancar(ordinul de plata trebuie vizat de banca emitenta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta anterior.? conform art. 86 / HG 925.Cont RO11BRDE270SV27540412700 deschis la banca BRD- Tg. MuresPe instrumentul de gar.se va mentiona obligatoriufaptul ca emitentul instrum.de gar.se obliga fata de E.ON GAZ Distributie SA la prima sa cerere scrisa sa vireze suma solicitata cu conditia ca autoritatea contractanta sa specifice ca suma ceruta de ea si datorata ei este din cauza existentei uneia sau mai multora dintre sit.urm.: a) ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab.a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castig., ofertantul nu a constituit gar.de buna ex.in termenul solicitat;c) oferta sa fiind stabilita castig., ofertantul a refuzat sa semneze contractul de ach. publ. in perioada de valab. a ofertei;d) in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie care i-a fost respinsa de catre CNSC , autoritatea contractanta are dreptul la retinerea din val.gar.de particip.a sumelor stab. de art 278¹din OUG 34/2006, in raport cu val. estim.a contractului. Gar.de particip. trebuie sa fie irevocabila.Toate valorile sunt fara TVA 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA Modul de constituire: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Cfm L346/2004, art 16, aln12, IMM pot depune doar 50%din val gar anterior mentionate. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: Termenul de plata agreat este de 45 zile prin OP.Plata se va efectua in lei prin OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(se solicita legalizarea asociatiei la semnarea ac cadru)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/ 2006(completare formular aferent)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(completare formular aferent)
Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta(completare formular aferent)
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69 ¹ din OUG 34/2006(completare formular aferent). Pers cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dnul Virgil Metea (dir gen); dl Petre Radu(dir.gen.adj); dna Ramona Pergel (dir.gen.adj); dl Bogdan Cirstea(imputernicit); dna Codruta Schwartz(imputernicit); dna Maria Fisca(presedinte comisie de evaluare); dna Angela Vasile(Consilier Juridic)
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte indeplinirea celor 4 cerinte.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. se solicita certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul care acest document se depune in copie autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor castigatori sa prezinte certificatul in original/copie legalizata.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind capacitatea de exercitatare aactivitatii profesionale(certificat constatator emis de ORC) trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
media cifrei de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat
Cifra de afaceri minima de indeplinit:
L1=2310390lei; L2=2427754, 23lei; L3=1925084, 21lei; L4=1624218, 10lei; L5=1894694, 92lei; L6=1575900, 90lei; L7=2183533, 47lei; L8=2333474lei; L9=2565913, 96lei; L10=2402917, 04lei; L11=3777933, 41lei.
La completarea formularului aferent cifrei de afaceri, in ceea ce priveste echivalenta euro, se va utiliza cursul BNR in lei pt anul in cauza respectiv: Cursul de schimb mediu anual: EUR mediu (RON/EUR) an 2010=4, 2099 lei; an 2009= 4, 2373lei; an 2008=3, 6827lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Se va prez. o lista a princip.livrari de prod. efectuate in ultimii 3 ani(calculati de la data limita depunerii cand.), continand val., perioade de livr., benef., indif. dc ac. din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livr. de prod. se confirma prin prezentarea unor certif./doc. emise sau contrasemnate de o autorit. ori de catre clientul beneficiar.Experienta similara trebuie indeplinia astfel:
L1=1149390 lei;L2=1207777, 23 lei;L3=957705, 21 lei; L4=808028, 10 lei;L5=942586, 92 lei;L6=783990, 90 lei;L7=1086280, 47 lei; L8=1160874 lei;L9=1276509, 96 lei;L10=1195421, 04 lei;L11=1879474, 41 lei
In cazul asocierii, cerintele privind experienta similara trebuie sa fieindeplinite prin cumul de grupul de asociati.
In cazul op.ec. care participa la procedura de achizitie cu subcontractant, cerinta minima privind experienta similara va fi indeplinita de catre antreprenorul general.Prin exp. similara se intelege prod. similare cu cele din prezenta achizitie
Declaratie privind capacitatea profesionala conform art 188, alin 1, lit d din OUG 34/2006
Se vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante
In cazul asocierii, cerintele privind experienta capacitatea tehnica trebuie sa fieindeplinite prin cumul de grupul de asociati.
In cazul op.ec. care participa la procedura de achizitie cu subcontractant, cerinta minima privind capacitatea tehnica va fi indeplinita de catre antreprenorul general.
Alte autorizari specifice domeniilor de activitate
Se va prezenta copia certificatului de autorizare ANRE Bucuresti pentru proiectare si montare in sistemul de distributie a gazelor.In cazul subcontractarii serviciilor de proiectare, testare si montare se va prezenta copia certificatului de autorizare a subcontractantului si contractul de subcontractare.
Descrieri ale produselor
Se solicita descrierea produselor conform OUG 34/2006, art 188, lit. e. Autenticitatea acestor descrieri trebuie sa poata fi demonstratain cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.
Inlocuirea ulterioara a subcontractantului nu este posibila fara acceptul prealabil in scris al autoritatii contractante iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare.
Standarde de asigurare a calitatii conform art 191 din OUG34/2006
Candidatul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2012 10:30
Locul: Piata Trandafirilor nr 17, Tg Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Toti candidatii care intrunesc criteriile de claificare vor fi selectati pentru etapa de neociere. Conf. OUG 34/2006 - art.116- numarul minim al candidatilor calificati este 3. Conf. OUG 34/2006 - art.117- In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul fie a)fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic
Adresa postala: Piata Trandafirilor 21, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540146, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected], Fax: +40 365403693
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2012 13:32