Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statii de Uscare Danes si Tigmandru


Anunt de participare (utilitati) numarul 106947/01.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala:  Str. CI Motas Nr.4, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 0269201941, In atentia:  Rares Tilicea, Email:  [email protected], Fax:  0269844184, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Statii de Uscare Danes si Tigmandru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Danes si Tigmandru
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Statii de uscare Danes si Tigmandru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255121-3 - Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Statii de uscare Danes si Tigmandru
Valoarea estimata fara TVA: 38, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 500.000lei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006; Certificat de inregistrare(copie legalizata)sau autorizatie de functionare(copie legalizata)- pentru persoane juridice/fizice romane ;Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dn punct de vedere profesional- pt persoane juridice/fizice straine; Declaratie pe propria raspundere ptr.IMM, in conf.cu legea 346/2004.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2009; Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de min. 75.000.000 Ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa inform.gen;Exper.simil.: minim un contract ce a avut ca obiectexecutie, montaj si punere in functiune statie de uscare cu TEGdin ultimii 5 ani a carui val. sa fi fost de min. 38.000.000 lei, ;daca ofertantul este intr-o asocierea mai multor operatori econsi nu este el insusi executant al statiei de uscare, atunci executantul statiei de uscare ofertate trebuie sa fie membru al asocierii;cel putin 3recomandari privind executia, montajul si punerea in functiune de statii de uscare gaze cu TEG, certificate ISO 9001/2008, 14001, -sau echivalent;certificare standard OH SAS 18001 sau echivalent;declaratie priv. utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice; dovada(atestatul) ca ofertantul are ca personalangajat- un resp. tehnic ce executia-autorizat MEC si MLPAT sau echivalent si un verificator de proiect-autorizat MEC sau echivalent; Autorizatie ANRGN, tip PP, tip EP, tip PDI, tip EDI, Autorizatie ANRE tip C1B, tip C2B, atestare tip ATEX pt. proiectare si exec. lucrari in medii cu potential exploziv; Marcare CE pt utilaje si instalatia de ansamblu conform Directivei Europene PED 97/23/EC.; Informatii privind subcontractantii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracterisitici tehnice
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2010 12:00
Locul: SNGN Romgaz SA Serviciul Licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Caietul de Sarcini se obtine gratuit, de la sediul SNGN Romgaz SA Medias, Serviciul Licitatii, imediat dupa publicarea prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr 6, Sector 3 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084 , ,Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala:  str. Bulevardul Victoriei nr.11 , ,Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  551024, Romania, Tel. 0269217724, Fax:  0269217702
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pt depunerea contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act de catre contestator al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN Romgaz SAMedias Serviciul Licitatii
Adresa postala:  STR.CI MOTAS NR.4, Localitatea:  MEDIAS, Cod postal:  551130, Romania, Tel. 0269201941, Email:  [email protected], Fax:  0269844184, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2010 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer