Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sterilizant chimic la rece pentru instrumentar si materiale termosensibile pe baza de acid peracetic compatibil cu aparatul colonoscop STORZ, endoscop PENTAX, bronhoscop FUJIFILM, OLYMPUS


Anunt de participare numarul 141695/29.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: Marin Craciun, Tel. +40 0236317232, Email: [email protected], Fax: +40 0236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sterilizant chimic la rece pentru instrumentar si materiale termosensibile pe baza de acid peracetic compatibil cu aparatul colonoscop STORZ, endoscop PENTAX, bronhoscop FUJIFILM, OLYMPUS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Brailei nr. 177, Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 75, 400 si 904, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza a se incheia cate 1 contract subsecvent / luna . Estimarile minime si maxime pentru acordurile cadru si pentru contractele subsecvente sunt trecute in caietul de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sterilizant chimic la rece pentru instrumentar si materiale termosensibile pe baza de acid peracetic, compatibil cu aparatul colonoscop STORZ, endoscop PENTAX, bronhoscop FUJIFILM, videocolonoscop OLYMPUS,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cant. Min/contract subs ? 2600 litri; Cant. Max /contr subs ? 5000 litri;Cant. Min/ ac. cadru ? 2600 litri; Cant. Max./ac. Cadru ? 31.200 litri;
Valoarea estimata fara TVA: intre 75, 400 si 904, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 18.095, 00 lei? modalitatea de constituire: - virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante- numerar la caseria unitatii- ordin de plata vizat de banca sau fila cecCont: RO18TREZ3065006XXX010832, Trezoreria GalatiNOTA: pentru IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii GP va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (SEAP). Documentul original se va depune in plic inchis la sediul autoritatiicontractante din str. Brailei nr. 177, Galati, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.In cazul respingerii, ca nefondata, de catre CNSC a unei eventuale contestatii formulate de catre un ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatoruluidin garantia de participareo suma calculatain raport cu valoarea estimata a contractului, conformart 278 ^1 din OUG 34/2006:4.684, 80 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelorPentru echivalenta leu/valuta se va folosii cursul indicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita depunerii ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura- Formular 5 din sectiunea Formulare.
Prezentare Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 6 din sectiunea Formulare.
Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 7.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Ungurianu Sorin - Membru titular CA, Mihalcea Lucean - Membru titular CA, State Jana-Membru supleant CA, Deju Maria - Membru supleant CA, Sandu Viorica - Membru titular CA, Gasparoti Carmen - Membru supleant CA, Boldea Valentin - Membru titular CA, Georgescu CostinelaValerica ? Membru titular CA, Botezatu Dan ? Membru supleant CA, Cristea Dumitru-Membru titular CA, Lefter Mihaela-Membru supleant CA, Artimof Daniela-Membru titular CA, Bujoreanu Constanta-Membru supleant CA, Lazarovici Calina-Manager, Firescu Dorel-Director medical, Dobrea Alina Valentina-Director finaciar contabil, Domniteanu Viorica-Director de ingrijiri, Velcu Violeta Iuliana ? presedinte comisie de evaluare, Nicolau Alina ? membru comisie evaluare, Grosu Alina ? membru comisie evaluare, Irimescu Mariana ? memebru comisie evaluare, Plescan Catalin ? membru comisie evaluare, Savescu Ioan ? membru comisie evaluare, Bocaneala Alina ? membru comisie evaluare.
Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul 3.
Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formularul 4.
Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare datei de deschidere a ofertelor.
Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare datei de deschidere a ofertelor. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (doc in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul).Nota: ofertantului clasat pe primul loc i sa va solicitadocumentul original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care documentul a fost depus in copieconform cu originalul.Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Cerinta obligatorie: a) prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte:
- adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare producerii sau comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice si asociatii societatii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor
Modalitatea de indeplinire
Pentru produsele inregistrate ca dispozitivemedicale (dezinfectanti pentru dispozitive medicale) trebuie sa prezinte urmatoareledocumente:
- declaratie de conformitate CEdin care sa rezulteca produsul este conform Directivei 93/42/CEE/ atestat CE emis in baza Directivei Dispozitivelor Medicale 93/42/CEE/ sau orice alte documente prin care ofertantul probeaza conformitatea probuselor.
- dovada inregistrarii produsului in baza de date a Ministerului sanatatii (in baza art. 31, alin. 2 din HG nr. 54/2009)
- sa prezinta fisa de securitate si fisa tehnica
- document emis de catre un organism acreditat in baza Directivei Dispozitivelor Medicale 93/42/CEE din care reiesevalabilitateaMarcajului CE pentru dispozitivul ofertat.
- rapoarte de testare/buletine de analiza/referate de evaluare/aviz bio
Mostra "Sterilizant chimic la rece pentru instrumentar si materiale termosensibile pe baza de acid peracetic, compatibil cu aparatul colonoscop STORZ, endoscop PENTAX, bronhoscop FUJIFILM, videocolonoscop OLYMPUS", conform art. 188, alin. 1 lit. e. din OUG nr. 34/2006.
Se vor depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Cantitatea minima de substanta care trebuie prezentata ca mostra este cea necesara prepararii a 5 litri solutie de lucru.Mostra se va prezenta in cantitate dubla ambalataindividual, astfel: una pentru efectuarea verificarii corespondentei cu cerintele din caietul de sarcini, iar cea de a doua (contraproba) va fi sigilata si marcatacu denumirea produsului ofertat, precum si numele ofertantului-- necesara reanalizarii mostrelor in eventualitatea unei contestatii.
Mostrele vor fi depusela Registratura unitatii. Fiecare mostra va fi marcata cu denumirea din caietul de sarcini.Mostrele nu se factureaza, vor fi suportate de furnizor, ele reprezinta cerinta minima de calificare si nu se returneaza, fiind parte a ofertei depuse.
Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista a principalelor livrari de produseModalitatea de indeplinireLista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselorModalitatea de indeplinirePentru produsele inregistrate ca dispozitivemedicale (dezinfectanti pentru dispozitive medicale) trebuie sa prezinte urmatoareledocumente: - declaratie de conformitate CEdin care sa rezulteca produsul este conform Directivei 93/42/CEE/ atestat CE emis in baza Directivei Dispozitivelor Medicale 93/42/CEE/ sau orice alte documente prin care ofertantul probeaza conformitatea probuselor.- dovada inregistrarii produsului in baza de date a Ministerului sanatatii (in baza art. 31, alin. 2 din HG nr. 54/2009)- sa prezinta fisa de securitate si fisa tehnica- document emis de catre un organism acreditat in baza Directivei Dispozitivelor Medicale 93/42/CEE din care reiesevalabilitateaMarcajului CE pentru dispozitivul ofertat.- rapoarte de testare/buletine de analiza/referate de evaluare/aviz bioMostra "Sterilizant chimic la rece pentru instrumentar si materiale termosensibile pe baza de acid peracetic, compatibil cu aparatul colonoscop STORZ, endoscop PENTAX, bronhoscop FUJIFILM, videocolonoscop OLYMPUS", conform art. 188, alin. 1 lit. e. din OUG nr. 34/2006. Se vor depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Cantitatea minima de substanta care trebuie prezentata ca mostra este cea necesara prepararii a 5 litri solutie de lucru.Mostra se va prezenta in cantitate dubla ambalataindividual, astfel: una pentru efectuarea verificarii corespondentei cu cerintele din caietul de sarcini, iar cea de a doua (contraproba) va fi sigilata si marcatacu denumirea produsului ofertat, precum si numele ofertantului-- necesara reanalizarii mostrelor in eventualitatea unei contestatii.Mostrele vor fi depusela Registratura unitatii. Fiecare mostra va fi marcata cu denumirea din caietul de sarcini.Mostrele nu se factureaza, vor fi suportate de furnizor, ele reprezinta cerinta minima de calificare si nu se returneaza, fiind parte a ofertei depuse.Certificat de conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent, pentru un obiect de activitate relevant in raport cu obiectul procedurii, privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, sau echivalent ? in copie insotit de traducerea legalizatain limba romana (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2013 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputernici ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Aprovizionare
Adresa postala: str. Brailei nr. 177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Tel. +40 0236315056, Email: [email protected], Fax: +40 0236315056, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2013 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer