Licitatie Publica - sticlarie de laborator si accesorii din plastic
Anunt de participare numarul 75567/14.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE IGIENA SI SANATATE PUBLICA VETERINARA
Adresa postala: Str. Campul Mosilor nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021201, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Mandragiu, Tel.252.46.51, Email: [email protected], [email protected], Fax: 252.00.61, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: igiena si sanatate publica veterinara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
sticlarie de laborator si accesorii din plastic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul IISPV, str. Campul Mosilor nr. 5, sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
sticlarie de laborator si accesorii din plastic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33793000-5 - Sticlarie pentru laborator (Rev.2)
19520000-7-Produse din plastic (Rev.2)
33141310-6-Seringi (Rev.2)
38437000-7-Pipete de laborator si accesorii (Rev.2)
44618340-0-Capace (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sticlarie de laborator si accesorii din plastic, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 262, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare stabilita este de 2.620 lei RON, valabila45 zile. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (formulare 12A si 12C); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta (formularul 12B si certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat precum si a contributiei pentru asigurarele sociale de stat, in original sau copie legalizata). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-pentru persoane juridice sau fizice romane; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice sau fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani prezentarea bilantului contabil la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente.
Completare formular nr. 3.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 786.000 lei RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani formular 12 D .Lista cuprinzand dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe formular 12 H. Declaratie privind efectivele anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere formular 12 I.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: cel putin indeplinirea si finalizarea unui contract similar in ultimii trei ani (cerinta privind experienta similara poate fi dovedita si prin cumularea mai multor contracte similare)cu o valoare minima de 63.500 euro, echivalent 262.000 RON. Cerinta minima: sa faca dovada ca societatea dispune de minimum un autovehicul. Cerinta minima: societatea sa aiba un efectiv mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere de minimum trei persoane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2009 10:00
Locul: sediul IISPV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
delegati imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Institutul de Igiena si Sanatate Publica Veterinara
Adresa postala: str. Campul Mosilor nr. 5, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021201, Romania, Tel.0212524651, Email: [email protected], Fax: 0212520061, Adresa internet (URL): www.iispv.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartiment juridic - Institutul de Igiena si Sanatate Publica Veterinara
Adresa postala: str. Campul Mosilor nr. 5, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021201, Romania, Tel.0212524651, Email: [email protected], Fax: 0212520061, Adresa internet (URL): www.iispv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2009 14:55