Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Stingatoare de incendii, butoaie de tabla si vermorele


Anunt de participare numarul 146523/12.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA DAMBOVITA
Adresa postala: BD.REGELE CAROL I, NR.68, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 1300224, Romania, Punct(e) de contact: SEAP, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA DAMBOVITA
Adresa postala: BD.REGELE CAROL I, NR.68, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 1300224, Romania, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA DAMBOVITA
Adresa postala: BD.REGELE CAROL I, NR.68, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 1300224, Romania, Punct(e) de contact: SEAP, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE NATIONALA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Stingatoare de incendii, butoaie de tabla si vermorele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DIRECTIA SILVICA DAMBOVITA
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: Stingatoare de incendii- 72 BUC, Lot 2: butoaie de tabla 100 L 40 BUC,
Lot 3: vermorele 12 litri, 100 BUC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35111300-8 - Extinctoare (Rev.2)
35111320-4-Extinctoare portabile (Rev.2)
35111510-3-Unelte manuale pentru stingerea incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Stingatoare de incendii- 72 BUC, butoaie de tabla 100 L 40 BUC si vermorele 100 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 11, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 210, 00 lei: 100 lei lot 1, 15 lei lot 2, 95 lei lot 3, echivalent in valuta la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: a. virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune in original la sediul Directiei Silvice Dambovita, pana la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie constituita in cuantumul si pentru perioada prevazuta in anuntul de participare. Se va completa formularul din sectiunea "Modele de formulare". b. Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor. c. Plata in numerar la casieria autoritatii contractante, pana la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Cont: RO63 BRDE 160S V012 8442 1600 - BRD Targoviste, RO 1590120. Dovada platii garantiei de participare se va incarca in SEAP si se va depune si la sediul autoritatii contractante in original pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. In situatia in care IMM-urile beneficiaza de prevederile Legii 346/2004, ofertantii au obligatia de a posta dovada ca sunt IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Este necesara cunoasterea situatiei ofertantului pe baza unor documente oficiale, fiind solicitata prezentarea formularelor privind: ?Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?;
?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?.?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?. Persoane cu functie de decizie: ing. Preda Costel, ec Alexandrescu Mihaela, jr. Toader Alexandra, ing. Voicu Gheorghe, ing.Enache Rodica., ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Calitatea ofertantului de a desfasura activitatea economica. Este necesara cunoasterea calitatii ofertantului de a desfasura activitate. ?Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului?(valabil in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul). Informatiile cuprinse in Certificatul constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind ?Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani?. In conformitate cu prevederile legale s-a solicitat declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completarea formularului ?Informatii generale?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani?, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. ?Experienta similara?.
Pana la data limita de depunere a ofertelor, ofertantii, vor prezenta mostre de stingatoare, butoaie de tabla de 100 l fara capac si vermorele de 12 lcare indeplinesc conditiilementionate in caietul de sarcini.
Se va prezenta Certificat ISO 9001 sau echivelent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;depunere mostre.Se va prezenta Certificat ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie, inclusiv valori (cf. art. 11, alin. (4) din H.G. 925/2006). Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare (cf. art. 11, alin. (5) din H.G. 925/2006). In cazul in care se subcontracteaza parte din viitorul contract, se va completa si prezenta formularul ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?. In cazul ofertelor care sunt clasate pe primul loc si au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita acestor ofertanti clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de documente care contin noi preturi. In acest caz, noile preturi nu le pot depasi pe cele vechi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006, alin. (1), lit. b)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA DAMBOVITA-OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: BD.REGELE CAROL I, NR.68, TARGOVISTE, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130024, Romania, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2013 16:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer