Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?STINGATOARE de INCENDIU pentru spatii de invatamant Utilaj Tehnologic Textil si Mecatronica "


Anunt de participare numarul 130132/12.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala:  B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67 - Facultatea de Mecanica, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Punct(e) de contact:  Mariana Olaru, Tel. 0232278680/2196, In atentia:  Mariana Olaru, Email:  [email protected], Fax:  0232233360, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior de stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?STINGATOARE de INCENDIU pentru spatii de invatamant Utilaj Tehnologic Textil si Mecatronica "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi - Facultatea de Mecanica , imobil UTTM, str. prof.dr.doc. D. Mangeron nr. 67
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de :
Stingator presurizat permanent cu pulbere P6
Stingatoare portative cu dioxid de carbon tip G5Singatoare portabil cu spuma mecanica presurizat permanent(tip SM) - stingator SM9
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35111300-8 - Extinctoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Stingator presurizat permanent cu pulbere P6 = 40 buc;Stingatoar portabil cu dioxid de carbon tip G5 = 40 buc.;
Singatoare portabil cu spuma mecanica presurizat permanent(tip SM) - stingator SM9 = 20 buc..
Valoarea estimata fara TVA: 15, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 31.10.2011 pana la 15.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare : LOT 1 = 64 lei RON; LOT 2 = 200 lei RON; LOT 3 = 40 lei RON; Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fond BUGET ? INVESTITII anul 2011 ? obiectiv Spatii de invatamantUtilaj Tehnologic Textil - Mecatronica(spatiu nou construit), punere in funct. dupa data intrarii in vigoare a OUG 34/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4 ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 5 ; Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.), valabil in ziua deschiderii ofertei; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, valabil in ziua deschiderii ofertei; Copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?de catre reprezentantul legal al ofertantului, sau copie legalizata dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, care contine codul unic de inregistrare; Certificat constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent conform prevederilor de la alineatul iii.(Fomularul 7).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani (Fomularul 8).Se va preciza contul IBAN deschis de firma ofertanta la Trezorerie si adresa de corespondenta in situatia in care nu coincide cu adresa sediului social. Angajament ferm si irevocabil privind sustinereafinanciara - Formularul 14(daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta in prezentarea documentelor mentionate in anunt si documentatia de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3(trei) ani(Formularul 9), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, insotita de o declaratie scrisa a ofertantului(Formularul 10); Documente constatatoare referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale emise de beneficiari (minim 1) sau recomandari de la beneficiari insotite de copii dupa contracte (minim 1); Pentru dovedirea conformitatii produselor se solicita: certificat de conformitate emis in conformitate cu standardul EN 3-7pentru gama de stingatoare solicitate(Formularul 11) si certificat de conformitate dupa directiva CE 97/23 eliberat de un organism notificat(Formularul 11); Mostra(model)care sa aibe marcaj CE cate un stingator tip P6, stingator tip G5 si stingator tip SM9 ; certificat de asigurare a calitatiiISO9001 sau echivalentpentru ofertant, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor; Angajament ferm si irevocabil privind sustinereatehnica - Formularul 14(daca este cazul); Lista cuprinzand subcontractantii-Formularul 12, insotita de o declaratie scrisa, Formularul 13 a ofertantului privind partea/partile din contract/acord cadru care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta in prezentarea documentelor mentionate in anunt si documentatia de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform Fisei de date a achizitiei; elementul repetitiv il consituie pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14401/06.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2011 11:00
Locul: Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi Idin asi - Facultatea de Mecanica, etaj I Sala consilu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai Universitatii Tehnice Gheorghe Asachi din Iasi si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Dotare imobil nou construit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi Iasi, Oficiul Juridic, pers. de contact: Jr. Mirela TROIA
Adresa postala:  Str. prof.dr.doc. Dimitrie Mangeron nr. 67, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Tel. +40232278680/2534, Fax:  +40232216853, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2011 19:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer