Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Stofa iarna 15.650 m.l. si Stofa vara 15.650 m. l.


Anunt de participare numarul 63413/11.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Punct(e) de contact: Burlacu Jana, Tel.3102778, In atentia: Sef Serviciu DAAS Alexandru Nastase, Email: [email protected], Fax: 3102778, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Stofa iarna 15.650 m.l. si Stofa vara 15.650 m. l.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directiile Regionale pentru Accize si Operatiuni Vamale: Brasov, Bucuresti, Constanta, Cluj, Craiova, Galati, Iasi, Timisoara si Depozit ANV Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Stofa iarna - LOT I = 15.650 m.l. si stofa vara - LOT II = 15.650 m. l.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
17160000-1 - Stofa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
15.650 m.l. Stofa iarna si 15.650 m.l. stofa vara
Valoarea estimata fara TVA: 854, 833RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.11.2008 pana la 18.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara pentru participare = 10.173 lei (pentru LOT I = 5478 lei + LOT II = 4695 lei) si Scrisoare de garantie bancara de buna executie= 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin A.T.C.P.M.B.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - se solicita legalizarea asocierii daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea - Formular 1; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formular 2; Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 3; Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator (in copie legalizata sau original) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, respectiv certificatul de inregistrare (in copie), inclusiv fiecare subcontractor si in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentele cerute;Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent certificatul trebuie sa fie valabil la data deschideriiofertelor.
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Scrisoare de bonitate din partea entitatii bancare prin care ofertantii isi deruleaza tranzactiile financiare.
-bilantul contabil la data de 30.06.2008 vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-experienta similara-lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari (denumire, adresa, numar de telefon, fax), indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
-declaratie privind echipamentele tehnic, utilaje, instalatii;
-informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
-certificat de conformitate produs;
-autorizare pentru livrarea produselor;
-documente privind sistemul de management al sanatatii si securitatii in munca;
-mostra de tesatura, cu stampile aplicate la un capat de catre producatorul tesaturii, iar la celalalt capat de catre laboratorul care a efectuat analizele pentru o mostra identica cu cea prezentata la procedura; culoare: conform mostrei de tesatura prezentata.
-documente privind sistemul de management al mediului;
-informatii privind subcontractantii(daca este cazul);
-declaratie de acceptare a conditiilor contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 7 RON
Conditii si modalitate de plata: cost: 7 lei, de la serviciul D.A.A.S. etaj 5, cam. 14, cu imputernicire contra chitanta eiberata de casieria A.N.V. etaj 2, orele 13, 00 - 15, 00.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2008 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputeniciti ai ofertantilor cu imputernicire scrisa si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi disponibila in SEAP; nu este obligatoriu a se cumpara documentatia de la sediul A.N.V.; ofertantii care opteaza totusi pentru cumpararea acesteia, aceasta costa 7, 0 lei si se procura de la serviciul D.A.A.S. etaj 5, camera 14, cu imputernicire scrisa contra chitanta eiberata de casieria A.N.V. etaj 2, intre orele 13, 00 -15, 00.Potentialii ofertanti au obligatia de a urmari site-ul www.e-licitatie.ro pana la data de deschidere a ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica-Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: Str.Matei Millo nr.13, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Tel.021.3155858, Fax: 021.3138251, Adresa internet (URL): www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2008 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer