Licitatie Publica - Strategia post-aderare a municipiului Pitesti in perioada 2007-2013
Anunt de participare numarul 25831/31.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PITESTI
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Punct(e) de contact: Oprescu Adrian, Tel.0248-213994, Email: [email protected], Fax: 0248-212166, Adresa internet (URL): http: //www.primariapitesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Strategia post-aderare a municipiului Pitesti in perioada 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Primaria Municipiului Pitesti, str.Victoriei, nr.24
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea strategiei post-aderare a municipiului Pitesti in perioada 2007-2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131110-0 - Servicii de elaborare de studii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 145, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de de participare: 230 lei; garantie de buna executie: 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea ; -certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local, in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor. -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ; - Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare; - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate specific executarii contractului, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil intocmit la data de 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara -declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani Informatii generale formular Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani -formularul Declaratie privind principalele servicii in ultimii trei ani - Recomandari din partea altor beneficiari ; Lista personalului ce va fi angajat in proiect; Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; Curriculum Vitae pentru personalul responsabil pentru prestarea serviciilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2007 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2007 12:00
Locul: Primaria Municipiului Pitesti, str.Victoriei, nr.24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: : 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Str. Victoriei nr. 24, ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017 , ,Romania, Tel.0248/213994, Email: [email protected], Fax: 0248/212166, Adresa internet (URL): www.primariapitesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2007 14:43