Licitatie Publica - STRATURI BITUMINOASE FOARTE SUBTIRI EXECUTATE LA RECE pe drumurile nationale situate pe raza DRDP Cluj SDN Cluj si SDN Oradea
Anunt de participare numarul 59776/28.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Fodor AMBROZIE, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Fodor AMBROZIE, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128 , la SECRETARIATUL autoritatii contractante, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Fodor AMBROZIE, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
STRATURIBITUMINOASE FOARTE SUBTIRI EXECUTATE LA RECE pe drumurile nationale situate pe raza DRDP Cluj SDN Cluj si SDN Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Pe DN1 km 535+000 km 641+750 de pe raza DRDP Cluj - SDN Cluj si SDN Oradea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de executare straturi bituminoase foarte subtiri executate la rece in doua straturi pe imbracaminti bituminoase.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1=96.460 mp ; Lot 2=96.089 mp ; Lot 3=63.084 mp ; TOTAL=255.633 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 983, 972.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare : Lot 1=26.500 lei ; Lot 2=26.500 lei ; Lot 3=17.400 lei; TOTAL=70.400 lei ; garantie de buna executie 7%.IMM urile beneficiaza de 50% reducere
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite SWAP 2008 + cofinantare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul : Acord de asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura; parteneriate, acorduri de asociere, contracte intre asociati, asociati si subcontractanti; Certificat/ORC-echivalent , Cazier juridic-echivalent , Declaratie pe propria raspundere date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociati profesionale care sunt valabile pana cel mai tarziu la adjudecare, plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finatelor , Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - eliberat de Primarie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani si cel putin unul dintre urmatoarele documente : Declaratii Bancare corespunzatoare , Scrisori de Bonitate din partea bancilor, Bilant contabil 2007 cu lichiditate generala si solvabilitate patrimoniala , Caziere fiscale echivalente, Certificari , echivalent , " Angajament ferm " al unei persoane fizice sau juridice legalizat de un notar.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani este 13.967.944, 56 lei, astfel lot1:5.268.645, 40 lei;lot 2:5.248.381, 52 lei;lot 3:3.450.917, 64 lei ; IMM urile beneficiaza de 50% reducere
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala , resursele umane si resursele tehnice. Experienta similaraAutoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani, a unui contract sau maxim 3 contracte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara in cuantum de 3.491.986, 14 lei, astfel: lot1:1.317.161, 35 lei;lot2:1.312.095, 38 lei; lot3:862.729, 41 lei;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Chitanta emisa de caseria DRDP Cluj sau Ordin de plata in cont nr.RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001 - B.C.R.Cluj confirmat de banca emitenta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2008 10:00
Locul: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj), str. Decebal, nr. 128; in sala mare.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori si persoane imputernicite de catre operatorul economic.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
SEAP Anunt de intentie nr. 8752 / 11.01.2008
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor (CNSC) de pe langa A.N.R.M.A.P.
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca , ,Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-59.61.10, Email: [email protected], Fax: 0264-59.38.66
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante;(art.67/OUG 94/2007);
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2008 13:22