Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studii de teren , proectare si ingineering pentru obiectivul de investitii: Imbunatatirea infrastructurii de apa si apa uzata, localitatea Bratca, judetul Bihor


Anunt de participare numarul 33523/25.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BRATCA (PRIMARIA COMUNEI BRATCA)
Adresa postala: nr. 126, Localitatea: Bratca, Cod postal: 417080, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Bratca, Tel.0259 315650, In atentia: viceprimar IONEL MICULA, Email: [email protected], Fax: 0259 315650, Adresa internet (URL): www.primaria-bratca.ro, Adresa profilului cumparatorului: -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studii deteren , proectare si ingineering pentru obiectivul de investitii: Imbunatatirea infrastructurii de apa si apa uzata, localitatea Bratca, judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: comuna Bratca, localitatile Bratca si Beznea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE SERVICII, ce cuprinde urmatoarele activitati principale: masuratori topografice, studii geotehnice, studii hidrologice, Elaborarea documentatiei de proiectare, PT, DDE, CS, PAC, Documentatii pentru avize, acorduri si autorizatii, precum si asistenta tehnica din partea proiectantului pin perioada de implementare a proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
74271220-7-Servicii de consultanta in geologie (Rev.1)
74271800-7-Servicii de topografie (Rev.1)
74274400-4-Servicii de hidrografie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform indicatorilor tehnici din Studiul de fezabilitate, publicat pe: www.primaria-bratca.ro
Lotul I. Studii topografice, geotehnice si hidrologice;
Lotul II. Servicii de proiectare tehnica, PT, DDE, CS, PAC, Documentatii pentru avize , acorduri si autorizatii, precum si asistenta tehnica din partea proiectantului, in perioada implementarii proiectului.
Valoarea estimata fara TVA: 817, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 5000 RON, se depune in contul: RO07TREZ0815006XXX000051 deshis la Trezoreria Alesd;Garantia de buna executie este in procent de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, prin OG904/2007Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare, conform OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
-Declaratie de eligibilitateAnexa nr.1
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta conform Anexei nr.2.- Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat
- Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local.Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii la data tinerii licitatiei-Documente care dovedesc de inregistrarea;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de servicii supus licitatiei publice si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, amenzi, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilantpe ultimii 3 ani; pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se va prezenta o declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 700.000 lei(Anexa nr.3).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa dovedeasca faptulca are personal de conducere si personal calificat pentru executia serviciului.(Anexa nr.5).Se vor anexa CV urile personalului de conducere si al specialistilor care vor lucra la proiect, si copii de pe cartile de munca.
Operatorul economic in situatia in care subcontracteaza o parte sau parti din contract, trebuie sa prezinte :
- informatii cu privire la proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
-Declaratie privind partea /partile din comtract care sunt indeplinite de subcontractanti , si specializarea acestora din sectiunea II).(Anexa nr 8 )
-dovada inregistrariisi
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de servicii supus licitatiei publice si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, amenzi, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri,
pentru subcontractanti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executate in ultimii 5ani lucrari similare (CPV =7423) in valoare totala de 2.000.000 lei, (Anexa nr.4.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
TEHNIC
62%
Descriere:
2.
FINANCIAR
38%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate ridica de la sediul Primariei Bratca, si se achita in numerar la casieria Primariei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
nu se admit
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2007 09:00
Locul: Sediul Primariei Bratca, loc. Bratca, nr. 126, judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de validareUn reprezentant al fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Primaria comunei Bratca
Adresa postala: nr. 126, Localitatea: Bratca, Cod postal: 417080, Romania, Tel.0259473256, Email: [email protected], Fax: 0259315650, Adresa internet (URL): www.primaria-bratca.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de 10 zile de la trnsmiterea de catre autoritatea contractanta a rezultatului procedurii, la sediul Primariei Bratca si la CNSC.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2007 20:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer