Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studii de evaluare a stocurilor de resurse acvatice vii in vederea stabilirii capturii totale ((TAC) pe specii si zone (Marea Neagra, Delta Dunarii, fluviul Dunarea, lacuri de acumulare)


Anunt de participare numarul 26746/03.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU PESCUIT SI ACVACULTURA
Adresa postala: Sos Oltenitei nr. 35-37, etaj 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041315, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA TIRU, Tel.021.6344429-33, Email: [email protected], Fax: 021.3326132, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studii de evaluare a stocurilor de resurse acvatice vii in vederea stabilirii capturii totale ((TAC) pe specii si zone (Marea Neagra, Delta Dunarii, fluviul Dunarea, lacuri de acumulare)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: Locul la care se refera studiul este zona Marii Negre, Delta Dunarii, Fluviul Dunarea, lacuri de acumulare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studii de evaluare a stocurilor de resurse acvatice vii in vederea stabilirii capturii totale ((TAC) pe specii si zone (Marea Neagra, Delta Dunarii, fluviul Dunarea, lacuri de acumulare)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73100000-3 - Servicii de cercetare si de dezvoltare experimentala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 studiu complex
Valoarea estimata fara TVA: 638.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.10.2007 pana la 14.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de 5.000 lei- scrisoare de garantie in favoarea ANPAGarantia de buna executie este in suma de 30.000 lei - scrisoare de garantie in favoarea ANPA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se realizaeza dupa emiterea de catre prestator a facturii, ulterior livrarii si receptiei studiului de catre ANPA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu scop de a depune oferta comuna
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie pe proprie raspundere conform prevedrilor art.180, 181 OUG 34/2006- act normativ de infiintare
- codul unic de inregistrare copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generalebilant contabil vizat si inregistrat la organele competente la data de 30.06.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista de echipamente si dotarile utilizate la cercetarea in domeniul piscicol
- informatii (CV uri) cu privire la personalul abilitat si angrenat in activitatea de evaluare a resurselor acvatice vii
- sinteza a temelor de cercetare din ultimii 2 ani realizate in domeniul piscicol, finalizate si/sau in curs de derulare
- acreditare ANPA cf. art.3 lit.m din Legea 192/2001 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3455
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: plata la casieria ANPA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2007 11:00
Locul: Sos, Oltenitei nr. 35-37, etj.5, sector4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisie evaluare desemnata decizie presedinte ANPA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2007 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer