Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studii de fezabilitate - 2 loturi


Anunt de participare numarul 87747/30.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Florentina Apostol, Tel.021.305.55.30, In atentia: Nicoleta Popa, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studii de fezabilitate - 2 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu de fezabilitate
Lot 1 - Studiu de fezabilitate pentru gestionarea deseurilor din constructii si demolari din Municipiul Bucuresti
Lot 2 - Studiu de fezabilitate pentru tratarea termica a deseurilor solide municipale din Municipiul Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Studiu de fezabilitate pentru gestionarea deseurilor din constructii si demolari din Municipiul Bucuresti
Lot 2 - Studiu de fezabilitate pentru tratarea termica a deseurilor solide municipale din Municipiul Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 126, 050.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie buna executie 7% (instrument garantare emis soc. asigurari sau soc. bancara)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare buget local, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006
Declaratie privind naincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data deschiderii, in original sau copie legalizata
Istoricul litigiilor
Prezentarea in original a Certificatului Constatator emis cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Formularului de Informatii generale completat cu informatii referitoare la:
- datele de identificare ale operatorului economic;
- rezultatul exercitiilor financiare (profit net/pierdere) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008).
Angajament ferm tert sustinator cu formulare de eligibilitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Suma rezultatelor exercitiilor financiare pentru ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiva. Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin: 80.000 lei pentru LOT 1, 160.000 lei pentru LOT 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea pentru fiecare lot in parte a unei liste (formularul 9.2) cu 1-2 contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a finalizat cel putin:
LOT 1 1-2 contracte finalizate pentru realizarea studiului de fezabilitate pentru proiectare instalatii, constructii pentru gestionarea deseurilor din constructii, contracte pentru elaborarea raportului de mediu, evaluarii de mediu conform HG 1076/2004;
LOT 2 1-2 contract finalizat pentru realizarea studiului de fezabilitate pentru proiectare instalatii, constructii pentru tratarea termica (valorificare energetica) a deseurilor municipale.
Angajament ferm tert sustinator cu formulare aligibilitate.
Informatii privind subcontractantii.
Prezentarea unor documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001/2001 managementul calitatiiIn cazul in care operatorul economic nu detine un certificat ISO 9001/ 2001, operatorul economic trebuie sa prezinte alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Prezentarea unor documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante la nivelul ISO 14001/ 2005. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat ISO 14001/ 2005, operatorul economic trebuie sa prezinte alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in muncaPrezentarea unei declaratii pe propria raspundere ca, in cazul in care ofertantul este declarat castigator, va incheia o polita cu privire la asigurarea riscului profesional , pe care o va prezenta in maxim 30 de zile de la semnarea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea pentru fiecare lot in parte a unei liste (formularul 9.2) cu 1-2 contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a finalizat cel putin: LOT 1 1-2 contracte finalizate pentru realizarea studiului de fezabilitate pentru proiectare instalatii, constructii pentru gestionarea deseurilor din constructii, contracte pentru elaborarea raportului de mediu, evaluarii de mediu conform HG 1076/2004, de cel putin 30.000 Lei;LOT 2 1-2 contract finalizat pentru realizarea studiului de fezabilitate pentru proiectare instalatii, constructii pentru tratarea termica (valorificare energetica) a deseurilor municipale, de cel putin 60.000 Lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2009 12:30
Locul: Municipiul Bucuresti, Bd. Regina Elisabeta nr. 47, et. 1, cam 136
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Sa prezinte scrisoare de imputernicire pentru semnarea ofertei, in original
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2009 18:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer