Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studii de fezabilitate in vederea amenajarii unor intersectii critice de pe reteaua rutiera a municipiului Bucuresti.


Anunt de participare numarul 92753/31.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Tat, Tel.0213138170, Email: [email protected], Fax: 0213138170, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studii de fezabilitate in vederea amenajarii unor intersectii critice de pe reteaua rutiera a municipiului Bucuresti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studii de fezabilitate in vederea amenajarii unor intersectii critice de pe reteaua rutiera a municipiului Bucuresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Denumire achizitie: Studii de fezabilitate in vederea amenajarii unor intersectii critice de pe reteaua rutiera a municipiului Bucuresti.
Locatia 1: Sos. Andronache Sos. Colentina;
Locatia 2: Sos. Stefan cel Mare Calea Dorobanti;
Locatia 3: Sos. Stefan cel Mare Str. Barbu Vacarescu iesirea la Tunari;
Locatia 4: Sos.Stefan cel Mare Str. Lizeanu
Valoarea estimata fara TVA: 6, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-65000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent, Declaratii privind calitatea de participant, ) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Certificatului Constatator, Certificat care sa ateste inregistrarea la organul fiscal competent,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Situatii financiare anuale, Informatii privindcifra de afaceri,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente (copie);Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 8.000.000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, Istoricul litigiilor, Resurse umane si structura managementului, Informatii privind dotarile specifice, Declaratiepepropria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si masurilor de protectie a muncii, Informatii privind lista asociatilor si subcontractantilor, Standarde de asigurarea calitatii, Standarde de protectia mediului, Cerinte privind prezentarea de Certificari/Atestari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes sau in curs de derulare, in ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009): Cel putin 4 ctr. incluzand proiectarea de pasaje, poduri, noduri rutiere noi a carui val.insumata sa fie de min. 4.000.000 lei, exclusiv TVA.Se accepta prezentarea unor obiective realizate pe ctr. independente sau situate pectr. referitoare la realizarea de serv.de proiectare pt. proiecte complexe de drumuridin mediul urban, drumuri nationale sau autostrazi. Pt calcului val.min.solicitate se va avea in vedere numai val. alocata pt proiectarea de pasaje, poduri, noduri rutiere noi, care sa fie contributia proprie a ofertantului.Candidatii ofertanti vor prezenta oblig: min. 1 ctr.pt proiectarea de pasaje, poduri, noduri rutiere noi care sa includa proiectarea de infrastructura de tramvai.Min. 1 ctr. pt proiectarea de pasaje, poduri, noduri rutiere noi subterane, respectiv cel putin 1 ctr.pt proiectarea de pasaje, poduri, noduri rutiere noi supraterane.Efectivele medii anuale ale personalului angajat si pers.de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani. Lista personalului responsabil cheie care va fi angajat in cadrul contractului siva cuprinde: 1 Sef Proiect (Ing proiectant drumuri si poduri)4 Ing. proiectant drumuri1 Ing. in organizarea si dirijarea circulatiei rutiere1 Ing. in instalatii automate de dirijare a circulatiei1 Expert in modele de trafic1 Tehnician in instalatii de semaforizare4Ing. proiectant poduri1Ing. proiectant cale de rulare1 Ing. proiectant linie de contact4Ing. proiectant Utilitati (ing. va acoperidomeniile gaze, apa - canal, instalatii electrice de joasa, medie si inalta tensiune, comunicatii)1 Ing.Topometru1 Ing.Geotehnica1 Laborant1 Ing. Mediu1 Expert analiza economica1 Ing. devize1 Expert avize si acorduri1 Expert exproprieriOfertantii vor face dovada ca detin in proprietate, sau au ctr. in derulare pt: echipamente cu care sa realizeze pe durata proiectului toate masuratorile topo si geo din teren sica detin si aplica procedurile specifice acestor activitati.Laborator de incercarigr. 2.ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2010 11:00
Locul: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu-str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021-3195180, Fax: 021-3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3138170, Fax: 021-3138170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2009 19:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer