Licitatie Publica - Studii de fezabilitate pentru unitatiile de invatamant din Municipiul Brasov
Anunt de participare numarul 98211/16.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.+40 268 416550, In atentia: Bulgarea Lidia, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 268 473001, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studii de fezabilitate pentru unitatiile de invatamant din Municipiul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studii de fezabilitate pentru unitatile de invatamant din Municipiul Brasov, conform caietelor de sarcini( lot 1, 2 si3)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Studii de fezabilitate pentru unitatile de invatamant din Municipiul Brasov, conform caietelor de sarcini( lot 1, 2 si3)
Valoarea estimata fara TVA: 58, 823RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lot1=504 lei, Lot2=168 lei, Lot3= 504, garantia de buna executie 7%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a).Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea din care sa rezulte neincadrarea ofertantului in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G nr. 34/2006- Formular12A;
b). Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.Gnr. 34/2006-Formular 12B;c)Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantul va tine cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
d)Persoane juridice/fizice romane: Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carei raza teritoriala isi are sediul ofertantul (functie de locul unde isi are inregistrat sediul social ofertantul), valabil la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice straine: Orice document echivalent din tara de origine a ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte bilant contabil pozitiv avizat de organele abilitate pentru 30.06.2009.
Balanta de verificare pentru luna martie 2010, vizata si stampilata de reprezentantul legal.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul12C;
Lista principalelor servicii de proiectare, prestate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari (autoritati contractante si clienti privati). Formular 12 E;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- Formular 12I;
Ofertantii vor mentiona in Formular 12Ipersoana sau persoanele autorizate MLPAT pentru intocmirea expertizei tehnice conform cerintelor din Caietul de sarcini si vor atasa CV-urile acestora, alepersonalului de conducere si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform fisei de date specifice fiecarui lot in parte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2010 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii, reprezentanti legali
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.40213104641, Email: [email protected], Fax: 40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str.Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268414114, Email: [email protected], Fax: 0268414114
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios al Primariei Municipiului Brasov
Adresa postala: str.Eroilor nr.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268416550, Email: [email protected], Fax: 0268473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2010 15:01