Licitatie Publica - Studii de fezabilitate si avizele aferente pentru obiective situate in: Oradea, Sibiu, Targoviste, Balotesti, Bacau (2 locatii), Bucuresti (3 locatii), M. Kogalniceanu, Constanta si Mangalia
Anunt de participare numarul 44967/28.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Centrul de Studii si Proiectare Constructii Militare
Adresa postala: Str. Drumul Taberei , Nr. 7-9 , sect 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Florescu, Tel.0213154857, 0213137153, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213198157
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studii de fezabilitate si avizele aferente pentru obiective situate in: Oradea, Sibiu, Targoviste, Balotesti, Bacau (2 locatii), Bucuresti (3 locatii), M. Kogalniceanu, Constanta si Mangalia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de servicii cuprinzand elaborarea documentatiei tehnico-economice, faza Studiu de fezabilitate si a documentatiilor anexe la cererile de avize conform normativelor, reglementarilor tehnice si ordinelor departamentale in vigoare, pentru un numar de 12 obiective cu profil de constructii-montaj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1) 484T Sibiu - reabilitare CT, retele si instalatii interioare de incalzire;2) 389 Bucuresti - consolidare si reparatii capitale la pav. V;3) 1343 Bacau - alimentare cu apa, canalizare, statie de epurare;4) 1288 M. Kogalniceanu - bloc alimentar cu sala de mese, centrale termice independente in opt pavilioane;5) 979 Bacau - centrala termica, retea termica si instalatii de incalzire interioara si conditionare la pav. PCZ si pav. A;6) 2770 Balotesti - reabilitare sistem de alimentare cu apa;7) 1055 Bucuresti - consolidare si RK la pavilioanele A si B;8) 1468 Mangalia - consolidare si RK la pavilionul "IGAF"9) 2845 Targoviste - alimentare cu gaze naturale, CT, retele termice si instalatii interioare de incalzire in pav. A, B, B1, F, F1, F3, G;
10) 770 Oradea - modernizare CT, bransament si retele gaze naturale;
11) 974 Bucuresti - reabilitare CT, canal termic, alimentare cu gaze naturale;
12) 609 Constanta - alimentare cu energie electrica.
Valoarea estimata fara TVA: 245, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie, in cuantum de 10% din pretul contractului, sub forma unei scrisori de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din bugetul Ministerului Apararii, iar platile se vor efectua conform clauzelor contractuale si modalitatilor descrise in documentatia de atribuire.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii, inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in situatiile mentionate de Art. 180 si Art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- experienta, aptitudinile si eficienta ofertantului in functie de specificul, de cantitatea si de complexitatea serviciilor ce urmeaza sa fie prestate;
- nivelul de pregatire tehnica si de specialitate al personalului angajat, colaborator sau asociat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin o lucrare similara cu natura lucrarilor ce urmeaza a fi achizitionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2008 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2008 13:02