Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studii de piata pentru Enel Energie si Enel Energie Muntenia


Anunt de participare (utilitati) numarul 147048/07.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Enel Energie
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Tel. +4 0372115442, Email: [email protected], Fax: +4 0372871908, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Studii de piata pentru Enel Energie si Enel Energie Muntenia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 422, 400 si 1, 689, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va incheia un singur acord-cadru. Primul contract subsecvent se va incheia imediat dupa semnarea acordului-cadru, pentru o valoare de 422.400, 00 RON, durata acestuia fiind de 1 an de la data semnarii. Urmatoarele contracte subsecvente sunt estimate a se semna semestrial. Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de 422.400, 00 RON.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de studii de piata pentru a putea monitoriza satisfactia clientilor in raport cu serviciile prestate si pentru a cunoaste asteptarile acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79310000-0 - Servicii de studii de piata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: servicii de studii de piata
Total cantitati/prestatii servicii/lucrari
- cantitate minimaacord cadru ? 8 studii (cate 4 pentru fiecare entitate Enel)
- cantitate maxima acord cadru ? 32 de studii (cate 16 pentru fiecare entitate Enel)
- cantitate minima contract subsecvent ? 1 studiu (pentru una din entitatile Enel)
- cantitate maxima contract subsecvent - 8 studii (cate 4 pentru fiecare entitate Enel)
Oferta depusa de ofertant va cuprinde obligatoriu toata cantitatea si toata gama de servicii mentionate in caietul de sarcini.
Prestarea serviciilor se va face in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit (la care se vor raporta cerintele minime de calificare) este de 422.400, 00 RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 422, 400 si 1, 689, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantum: 33.792, 00 lei /16.896, 00 lei - IMM. Cursul de referinta considerat pentru echivalenta garantiei de participare depusa in valuta va fi cel publicat de BNR din data publicarii anuntului de participare.2. Perioada valabilitate: cel putin 90 zile si curge de la termenul limita de depunere a ofertelor.3. Mod de constituire: a) prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original; se va prezenta in limba romana, pana la data si ora deschiderii ofertelor, si trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: ? conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau? neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;SAUb) prin depunerea unui ordin de plata, pana la data si ora deschiderii ofertelor, cu conditia confirmarii de catre banca (semnat si stampilat de catre banca), in contul S.C. ENEL SERVICII COMUNE S.A., RO 22054362: RO08 CITI 0000 0007 2507 0004, deschis la CITIBANK Romania S.A. ? pentru LEI.4. Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea ca IMM (daca este cazul), care va respecta formularistica din Legea 346/2004, actualizata la data prezentei si va fi prezentata in original.5. Neprezentarea garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art. 33 alin. 3 lit. b din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.6. In conformitate cu art. 278 ind1 alin. 1 lit. b) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5.469, 60 lei, fara TVA, calculata conform lit. b.7. Autoritatea contractanta va retine garantia de participare in conformitate cu art. 87 alin. 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantum: 10%(5% pentru IMM-uri) din val.ctr.fara TVA.Per.pt.care se constituie gar.este: per.de derulare a ctr. Garantia se va intocmi in LEI(fara TVA). Mod de constituire: instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Avand in vedere faptul ca autoritatea contractanta este o societate comerciala cu capital majoritar privat si finantarea contractului se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.1. prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
- acest document trebuie prezentat si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz).
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Observatie: Potrivit art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare:
?Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.?Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.2 prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
- acest document trebuie prezentat si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz), in ceea ce priveste neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Observatie: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.3. prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
- acest document trebuie prezentat si de catre SUBCONTRACTANT si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz), in conformitate cu art. 13 din Legea nr.279/2011.
Observatie: In conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 170/2012, situatiile de natura sa determine aparitia conflictului de interese in sensul art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele:
?a) membri ai consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare a ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;
b) actionarii sau asociatii ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator sunt sot / sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;
c) persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori;
d) persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori.?
Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Matteo Cassani; Director Achizitii - Cosmin Trofin, Presedinte comisie evaluare ? Anca Ivanica, Membru comisie evaluare ? Ana Ivanescu, Membru comisie evaluare ? Adina Alexe, Membru de rezerva ? Adriana Baican.Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.4, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.
Observatie: Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, emis de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 701 din 20 octombrie 2010 si a intrat in vigoare la data de 20 octombrie 2010.Cerinta nr. 5
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinte obligatorii: Se vor prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident):
a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Observatie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Cerinta nr. 1
a) Pentru persoane juridice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
b) Pentru persoane juridice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in echivalentul codului CAEN din documentul care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii, va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2
In conformitate cu art. 46 alin. 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012, in masura in care informatiile respective sunt disponibile, se va prezenta cifra de afaceri pentru anii 2010, 2011, 2012) solicitata: mai
mare sau egala cu 844.800 lei (mai mare sau egala cu 422.400, 00lei pentru IMM)
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F3.Valoarea mediei cifrei de afaceri globala trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent multiplicat cu 2 in cazul intreprinderilor mari, respectiv 844.800 lei (fara TVA), si
mai mare sau egala cu valoarea estimata a contractului in cazul
IMM-urilor, respectiv 422.400, 00 lei (fara TVA). Conversia leu - valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte si anume: 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei2011 - 1 euro = 4, 2379 lei2012 - 1 euro = 4, 4560 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta cel putin un contract sau maxim 3 contracte cu o valoare cumulata de cel putin 422.400, 00 lei fara TVA.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
TVA.
Modalitatea de indeplinire
1)Prezentarea Formularului F5 (lista principalelor servicii similare prestare in ultimii 3 ani) insotit de:
- cel putin un contract sau maxim 3 contracte cu o valoare cumulata de cel putin 422.400, 00 lei fara TVAPrestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Conversia leu - valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte si anume: 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei2011 - 1 euro = 4, 2379 lei2012 - 1 euro = 4, 4560 lei2013 - 1 euro = 4, 3854 lei
Ofertantul va prezenta declaratii ce vor cuprinde:
a) informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;b) informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, cu pregatirea corespunzatoare si cu minim 3 ani experienta in domeniu.
c) o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F6
Ofertantul va face dovada cel putin a uneipersoane responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca.
Modalitatea de indeplinire
CV-ul persoanei responsabile SSM.
Cerintele minime pentru personalul ofertantului sunt:
- cunostiinte informatice pentru utilizarea si prelucrarea corespunzatoare a datelor si informatiilor obtinute prin efectuatrea studiilor:
- pentru personalul angrenat in prelucrarea informatica a datelor sunt necesare cunostinte de operare in sistemele informatice (preluare/transmitere fisierele de la/catre Achizitor, prelucrarea si sortarea informatiilor, etc) si o experienta de minim 3 ani in domeniu
Modalitatea de indeplinire
Oferantul va prezenta dovezi pentru cunostiintele solicitate (CV, certificari, atestari, precum si alte documente doveditoare)
Ofertantul trebuie sa faca dovada cadispune de logistica necesara desfasurarii serviciului si moderarii discutiilor in focus grupuri (camera de vizionare pentru clienti, circuit inchis audio-video fixa, inregistrare audio-video de calitate inalta, echipament electronic pentru prezentari, traducere simultana).
Sa aiba dotarea necesara cu echipamente si sisteme informatice pentru asigurarea comunicarii rapide intre Prestator si Achizitor.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un call center propriu pentru a fi utilizat in prestarea serviciilor conform prevederilor caietului de sarcini
Ofertantul trebuie sa aiba inclusiv capacitatea de a realiza studii online.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind detinerea resurselor tehnice insotita de o lista detaliata a acestora.
Ofertantul va prezenta in copie sau prin declaratie pe propria raspundere toate licentele de software si de functionare ce le detine si care-i dau dreptul sa desfasoare activitatile si serviciile prevazute in caietul de sarcini si-i certifica calitatile de bun profesionist.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie pe propria raspundere sau copie a licentelor de software si de functionare ce le detine.
Inf priv subcontract, daca este cz.Se solic complet Form F8.In sit in care ofertantul intent sa subcontract o parte din ctr, are oblig de a preciza in F8: a)datele de recun ale tuturor subcontract(incl codul CAEN), specializ acestora;b)partile din ctr pe care ofert urmeaza sa le subcontract;c)indic procentaj din total ctr ce va fi realiz prin subcontract;d) lista activ ce vor fi realiz de subcon(indic activit si val acestora);La inch.ctr (in sit in care este desemnat castig)are oblig de a prez ctr incheiate cu subcontract, ctr care tb sa fie in concord cu oferta si care se vor constit in anexa la ctr.Odata cu prez ctr, subc tb sa prez.F2.3 compl.Res mat si umane ale subcontract declarati se iau in consid pt partea lor de implic in ctr care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens.In cz in care op ec care a depus oferta are subcontract, intreaga responsab ii revine op ec, iar cer.de calif.tb ind de acesta.Subcontr nu pot subcontr la randul lor parte din activ alocate.
Modalitatea de indeplinire
Formular F8.
Informatii privind asociatii, daca este cazul. Se solicita completarea Formularului F21 si a propriului dosar de calificare de catre asociat. In cazul asocierii, criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala va fi intre autoritatea contractanta si liderul asocierii declarat, inclusiv facturarea.
Modalitatea de indeplinire
Formular F21
Inf priv tertul sust, daca este cazul. Tertul sust va prez un angaj ferm incheiat prin care confirma ca va pune la dispoz ofert.res financ invocate, in cazul in care ofert isi demonstr sit ec si financ invocand sustinerea acordata.Tertul sust va prez un angaj ferm incheiat prin care confirma faptul ca va pune la dispoz ofertantului res tehnice si profes invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capac tehnica si profes invocand sustinerea acordata.Tertul sust va prez completat Formularul F2.1. prin care va declara pe propria rasp ca nu se incadreaza in sit prevaz la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Tertul sust va prez completat Formularul F2.2. prin care va declara pe propria rasp ca nu se incadr in sit prev la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Tertul sust va prez completat Formularul F2.3. prin care va declara pe propria rasp ca nu se incadr in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Angajament ferm.
Formular F2.1.Formular F2.2.Formular F2.3.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - ISO 9001
Modalitatea de indeplinire
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform SR EN ISO 9001, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Informatii privind respectarea standardelor de mediu - ISO 14001
Modalitatea de indeplinire
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de mediu, conform SR EN ISO 14001, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Informatii privind respectarea standardelor de management al securitatii informatiei SR EN ISO 27001
Modalitatea de indeplinire
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de management al securitatii informatiei, conform SR EN ISO 27001, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Anexa 1 CS - Componenta financiara. - Punctaj financiar ofertant "n" = oferta financiara cea mai mica/ oferta financiara ofertant "n" * 75%
2.
Oferta tehnica
25%
Descriere: Anexa 1 CS - Componenta tehnica: Experienta metodologii statistice-Importanta vs. satisfactie 3p; Analiza de pret 3p; Product/pack test 3p; Pozitionare (atractivitate vs. atasament) 3p. Punctaj tehnic ofertant "n"= punctaj obtinut ofertant "n" *25% / punctaj maxim obtinut
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronicatoti ofertantii care au depus oferte admisibile.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertat in Formularul F9.Ofertele de pret introduse in runda de licitare electronica vor fi exprimate in aceeasi moneda in care s-a facut depunerea ofertelor de pret in etapa de depunere oferta (LEI, fara TVA).Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda.Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1 (una) zi lucratoare.Operatorii economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2013 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2013 15:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Toti candidatii care indeplinesc criteriile de selectie precizate la punctul III.2 vor fi selectati la etapa de negociere a ofertei financiare.Modalitatea de departajare a ofertelor: Daca pe primul loc, dupa desfasurarea licitatiei electronice, se afla doi sau mai multi ofertanti cu acelasi puntaj total, oferta financiara cea mai scazuta va fi declarata castigatoare. Daca doi sau mai multi ofertanti au aceeasi valoare a propunerii financiare, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara in plic inchis. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut. Ofertele depuse in plic inchis de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior acestei faze.Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari".Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului orice ofertant/candidat care in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale fata de ENEL, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia (OUG 34/2006, art. 181, lit.c1).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: bd-ul Ion Mihalache nr. 41-43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +4 0372115442, Fax: +4 0372871908
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2013 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer