Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studii de solutie si proiect tehnic pentru constructii hidrotehnice necesare protejarii conductelor de transport gaze naturale (aparari de mal si praguri de fund)


Anunt de participare (utilitati) numarul 141691/25.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Adela Pinzar, Tel. +40 269803200, Email: [email protected], Fax: +40 269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Studii de solutie si proiect tehnic pentru constructii hidrotehnice necesare protejarii conductelor de transport gaze naturale (aparari de mal si praguri de fund)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sistemul National de Transport Gaze Naturale
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitati min: 1 contr. subsecv/an (respectiv cate 1 buc.din fiecare categorie de servicii mentionate in CS.) Un contract contine toate categ de servicii detaliate in CS) si max.4contr. subs/an. (4buc din fiecare serv din CS).Val.est cel mai mare contr subs- 750.000 lei. Val estimata a celui mic contr. subs 187.500 lei.Criteriul de atribuire la reluarea procedurii este pretul cel mai scazut.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studii de solutie si proiect tehnic pentru constructii hidrotehnice necesare protejarii conductelor de transport gaze naturale (aparari de mal si praguri de fund)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322400-5 - Servicii de proiectare a barajelor (Rev.2)
71330000-0-Diverse servicii de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform specificatiei tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare : cuantum 30.000 lei; data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zileanterior datei limita de depunere a ofertelor.mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO 09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, -valabilitate: 60 zile de la data limita pentru primirea ofertelor; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA; Modul de constituire a garantiei de buna executie : - scrisoare de garantie de buna executie, Formular 19, - sau retineri succesive din facturile partiale In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale : in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Nu se acorda avans. Plata cv/lucrarilor se poate face esalonat sau dupa receptia finala a lucrarilor, de regula intr-o perioada cuprinsa intre 30-90 zile de la facturare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A- Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)Formular 12B
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 12 D- Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Pers cu functie de decizie sunt: 1. Ioan Rusu Director General;
2. Ilie La?a Director General Adjunct;
3. Mares Gabriela Elena Sef Serviciu
4. Ioan Stefanescu Director Economic;
5. Idu Olga Directia Juridica;6. Ion Tataru Director Departament Dezvoltare, 7. Tudor Bouariu Director Direc?ia Achizi?ii Publice ?i Contractari, 8. Adela Pinzar- ?ef Serviciu, 9. Emil Crisan- Sef Serviciu10. Gina Ancas- inginer
11. Dan Stroi ? inginer12. Petrariu Ioan- Sef Serviciu
13. Marinescu Maria Lucia- Sef Serviciu
14. Baciu Elena Marioara- Consilier Juridic
15. Goage Mihai Consilier Juridic
16. Suciu Nicolae Consilier Juridic
Prezentarea declaratiei este obligatorie pentru toti participantii la procedura (ofertanti/subcontractanti/terti sustinatori)- Certificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original sau copie legalizata, conform cu originalul ) privind indeplinirea la zi, a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.
Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident;
-Se solicita operatorilor economici sa prezinte certficat de atestare pentru prestare servicii in domeniul gospodaririi apelor emis de ministerul mediului si padurilor; competenta tehnica si profesionala de a efectua servicii in urmatoarele domenii
- a)intocmirea studiilor hidrologice
- b)intocmirea studiilor hidrogeologice
- d) elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului/autorizatiei de gospodarire a ap
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept. Declararea cifrei medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani, completare Formularul IV.3- Ca min 1.500.000 lei
Modalitatea de indeplinire
Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept. Declararea cifrei medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani, completare Formularul IV.3- Ca min 1.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, min 750.000 lei, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clien?i privati. privati. Experienta similara se considera indeplinita prin prezentarea a unul sau mai multe contracte similare cu obiectul achizitiei. Nu se iau in considerarea contracte neinsotite de recomandari
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, min 750.000 lei, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clien?i privati. Experienta similara se considera indeplinita prin prezentarea a unul sau mai multe contracte similare cu obiectul achizitiei. Nu se iau in considerarea contracte neinsotite de recomandari
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (conform Formularului nr. 12 I); se vor prezenta obligatoriu documente care sa ateste pregatirea/specializarea personalului propriu conform specificului de activitate- profil hidrotehnic, topograf autorizat., verificator autorizat MTTc
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (conform Formularului nr. 12 I); se vor prezenta obligatoriu documente care sa ateste pregatirea/specializarea personalului propriu conform specificului de activitate- profil hidrotehnic, topograf autorizat., verificator autorizat MTTc
Declaratie privind subcontractantii
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind subcontractantii formular 12G
Ofertantii vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001 :2008 sau documente echivalente -domeniul de activitate fiind similar achizitiei.Ofertantul va prezenta obligatoriu sistemului integrat calitate mediu: SR EN ISO 14.001:2005 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001 :2008 sau documente echivalente -domeniul de activitate fiind similar achizitiei.Ofertantul va prezenta obligatoriu sistemului integrat calitate mediu: SR EN ISO 14.001 :2005 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.02.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2013 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2013 09:00
Locul: Sediul SNTGN Transgaz SA Medias , Piata CI Motas nr 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doua sau mai multe oferte au acelasi pret si sunt clasate pe acelasi loc, in vederea departajarii, AC va solicita propuneri financiare, fara a se afecta pozitiile superioare in clasament ocupate de ceilalti ofertanti sau daca va incheia acordul-cadru cu toti operatorii economici clasati pe locurile aferente numarului maxim de operatori economici mentionat in fisa de date/anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Transgaz SA Medias- Directia Juridica
Adresa postala: Piata C I MNotas nr 1, Localitatea: Medias, Cod postal: -, Romania, Tel. +40 269803333, Fax: +40 269803333
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2013 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer