Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studii de urmarire a comportarii barajelor


Anunt de participare numarul 124749/27.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Punct(e) de contact:  Claudia Calin, Tel. 0234 / 541.646, In atentia:  Biroului Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0234 / 510.050, Adresa internet (URL):  www.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Gospodarirea Apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studii de urmarire a comportarii barajelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Baraj Rogojesti si Bucecea (jud.Botosani), baraj Dragomirna (jud.Suceava) si baraj Poiana Uzului (jud.Bacau)
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 376, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studii de urmarire dupa cum urmeaza:
- STUDII TOPOGEODEZICE DE URMARIREA COMPORTARII BARAJELOR ROGOJESTI, BUCECEA (jud.Botosani), DRAGOMIRNA (jud.Suceava) si POIANA UZULUI (jud. Bacau);
- STUDIU (REFERAT ANUAL) DE URMARIRE A COMPORTARII BARAJULUI POIANA UZULUI;
- STUDIU DE SINTEZA SI INTERPRETARE A DATELOR PRIVIND URMARIREA SEISMICITATII LOCALE SI REGIONALE LA BARAJ POIANA UZULUI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 - STUDII TOPOGEODEZICE DE URMARIREA COMPORTARII BARAJELOR ROGOJESTI, BUCECEA (jud.Botosani), DRAGOMIRNA (jud.Suceava) si POIANA UZULUI (jud. Bacau) - un studiu pentru fiecare an, respectiv: 2011, 2012, 2013, 2014;
LOTUL 2 - STUDIU (REFERAT ANUAL) DE URMARIRE A COMPORTARII BARAJULUI POIANA UZULUI - un studiu pentru fiecare an, respectiv: 2011, 2012, 2013, 2014;
LOTUL 3 - STUDIU DE SINTEZA SI INTERPRETARE A DATELOR PRIVIND URMARIREA SEISMICITATII LOCALE SI REGIONALE LA BARAJ POIANA UZULUI - un studiu pentru fiecare an, respectiv: 2011, 2012, 2013, 2014.
Nu este acceptata depunerea de oferte partiale in cadrul lotului, ofertantii avand obligatia de a oferta toate tipurile de servicii solicitate in cadrul lotului.Ofertantii pot depune oferte pe unul sau mai multe loturi.Se va incheia cate un Acord-cadru pentru fiecare lot de servicii.
Durata acordului cadru: 4 ani (2011, 2012, 2013, 2014).
Pe baza acordului-cadru se vor atribui contracte subsecvente pentru fiecare an, in functie de necesitatile tehnice si posibilitatile financiare.
Contractele subsecvente vor avea ca obiect studiile ce fac obiectul acordului ? cadru.Pentru a nu se depasi valoarea estimata a acordului-cadru in cazul depunerii ofertelor informam operatorii economici ca valoarile estimate fara T.V.A. pentru fiecare lot de servicii sunt urmatoarele: Lotul 1 ? Studii Topogeodezice - 268.000, 00 lei echivalentul a 64.219, 30 euro din care: - Studiu de urmarire baraj Poiana Uzului - 30.000, 00 lei x 4 ani = 120.000, 00 lei;
- Studiu de urmarire baraj Rogojesti - 12.500, 00 lei x 4 ani = 50.000, 00 lei;
- Studiu de urmarire baraj Bucecea - 10.500, 00 lei x 4 ani = 42.000, 00 lei;
- Studiu de urmarire baraj Dragomirna - 14.000, 00 lei x 4 ani = 56.000, 00 lei.
Lotul 2 ? Studii UCC - 68.000, 00 lei (17.000, 00 lei x 4 ani) echivalentul a 16.294, 45 euro;
Lotul 3 ? Studii urmarire seismica - 40.000, 00 lei (10.000, 00 lei x 4 ani) echivalentul a 9.584, 97 euro.
Valoarea estimata fara TVA: 376, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare la licitatie este: Lotul 1:5.360, 00 lei; Lotul 2:1.360, 00 lei; Lotul 3:800, 00 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul se va finanta din fonduri proprii. Plata contravalorii contractului se va efectua cu O.P. in contul de Trezorerie al prestatorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat constatator, valabil la data depunerii ofertei, emis de Oficiul registrului Comertului pentru persoane juridice/fizice romane.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pentru persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale in care se va completa si rubrica referitoare la cifra medie anuala de afaceri realizata in ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continamd valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul privat beneficiar. Aceasta lista va cuprinde informatii in functie de tipul studiului ofertat;2)Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului;
3)Informatii si documente privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;
4)Informatii privind subcontractantii sau asocierea - daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Cerinta minima de calificare: a. Pentru lotul 1: Se solicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fi prestat contracte cu o valoare insumata cel putin egala cu 67.000, 00 lei exclusiv TVA, contracte al caror obiect a fost similar cu serviciile ce fac obiectul procedurii (barajele avand categoria de importanta A sau B).b. Pentru lotul 2: Se solicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fi prestat contracte cu o valoare insumata cel putin egala cu 16.500, 00 lei exclusiv TVA, contracte al caror obiect a fost similar cu serviciile ce fac obiectul procedurii (barajele avand categoria de importanta A sau B).c. Pentru lotul 3: Se solicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fi prestat contracte cu o valoare insumata cel putin egala cu 10.000, 00 lei exclusiv TVA, contracte al caror obiect a fost similar cu serviciile ce fac obiectul procedurii (barajele avand categoria de importanta A sau B).2)Cerinta minima de calificare: Ofertantul va face dovada ca detine in dotare aparatura necesara realizarii studiilor solicitate.3)Cerinta minima de calificare: Pentru fiecare tip de studiu ofertat se vor prezenta, dupa caz, certificari MLPAT, MMGA, certificare/ autorizare de la Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara, certificat/ autorizare pentru prestare servicii in domeniul seismic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Tipul de finantare: Fonduri proprii.In vederea achizitionarii serviciilor solicitate s-a propus abordarea procedurii de ?licitatie deschisa? deoarece valoarea estimata a serviciilor cuprinse in Programul Anual al Achizitiilor 2011 la codul CPV 71319000-7 depaseste pragul valoric de 125.000 eur, prevazut la art.124 din O.U.G. 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa Siret - Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala:  str. Cuza Voda nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/541646, Fax:  0234/510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2011 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer