Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studii hidrologice si studii geotehnice la traversari de ape a conductelor de transport gaze naturale, la aparari de mal si praguri de fund aferente conductelor de transport gaze naturale


Anunt de participare (utilitati) numarul 80395/19.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Adela Pinzar, Tel.0269803200, Email: [email protected], Fax: 0269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Studii hidrologice si studii geotehnice la traversari de ape a conductelor de transport gaze naturale, la aparari de mal si praguri de fund aferente conductelor de transport gaze naturale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sistemul national de transport gaze naturale
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studii hidrologice si studii geotehnice la traversari de ape a conductelor de transport gaze naturale, la aparari de mal si praguri de fund aferente conductelor de transport gaze naturale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71330000-0 - Diverse servicii de inginerie (Rev.2)
71351000-3-Servicii de prospectare geologica si geofizica si alte tipuri de prospectare stiintifica (Rev.2)
71351900-2-Servicii de geologie, de oceanografie si de hidrologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform specificatiei tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 6.000 lei Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului subsexcvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii. plata contractului in termen de 30-90 zile de la inregistrarea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire atasateDeclaratie de eligibilitateDeclaratie situatia personalaCertificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului sau autorizatii functionareAutorizatie cu privire la capacitatea ofertantului de a presta serviciile ce fac obiectul acordului cadru
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire atasateprezentarea ultimului bilant contabil vizat de organele in drept.Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) privind indeplinirea la zi, a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).completarea formularului de Informatii Generale cu prezentarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara , care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani , Ca minima impusa 1.600.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire atasateDeclaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani . Exp.sim.impusa minim - 200.000 lei
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ; se vor prezenta obligatoriu documente care sa ateste pregatirea/ specializarea personalului propriu conform specificului de activitate profil hidrotehnicSe vor prezenta informatii privind dotarea tehnico-materiala necesara prestarii serviciilor, -- respectiv detinerea de laboratoare autorizate de analize chimice sau se vor prezenta informatii privind contractele de colaborare cu laboratoare autorizate pentru profilurile respective
Se vor prezenta informatii privind sistemul propriu de asigurare a calitatii mediu
Se solicita operatorilor economici sa prezinte certificat de atestare a firmei emis de Ministerul Mediului pentru elaborare documentatii pentru obtinerea avizului/autorizatiei de gospodarie a apelor
Se solicita minim 2 recomandari din partea beneficiarilor de servicii similare supuse licitatiei
Declaratie cu privire la subcontractanti
Ofertantii vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii ISO 9.001 sau documente echivalent-domeniul de activitate fiind similar achizitieiOfertantul va face dovada implementarii sistemului integrat calitate mediu: ISO 14.001 sau documente echivalente.- domeniul de activitate fiind similar achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2009 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2009 10:30
Locul: Sediul Transgaz SA din Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Specificatia tehnica se obtine pe baza unei scrisori de intentie transmisa pe fax 0269 844832
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia, Sectia Contencios Admnistrativ si Fiscal
Adresa postala: P-ta IC Bratianu nr.2, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: -, Romania, Tel.0258/810286, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA Medias Directia Juridica
Adresa postala: P-ta Constantin Motas nr.1, Localitatea: Medias, Cod postal: -, Romania, Tel.0269/803091, Fax: 0269/803091
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2009 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer