Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studii hidrologice si studii geotehnice la traversari de ape a conductelor de transport gaze naturale, la aparari de mal si praguri de fund aferente cond tgn


Anunt de participare (utilitati) numarul 129079/29.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala:  Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551018, Romania, Punct(e) de contact:  Adela Pinzar, Tel. 0269803200, Email:  [email protected], Fax:  0269844832, Adresa internet (URL):  www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Studii hidrologice si studii geotehnice la traversari de ape a conductelor de transport gaze naturale, la aparari de mal si praguri de fund aferente cond tgn
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: SNT
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se vor incheia minim 2 contracte si maxim 20 contracte in functie de necesitatile achizitorului generate de programele de investitii proprii
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studii hidrologice si studii geotehnice la traversari de ape a conductelor de transport gaze naturale, la aparari de mal si praguri de fund aferente cond tgn
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351000-3 - Servicii de prospectare geologica si geofizica si alte tipuri de prospectare stiintifica (Rev.2)
71330000-0-Diverse servicii de inginerie (Rev.2)
71351900-2-Servicii de geologie, de oceanografie si de hidrologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform specificatiei tehnice, a necesitatilor obiective ale achizitorului
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare 10.000 lei; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii, plata la 30-90 zile de la inregistrarea facturii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie eligibilitate; declaratie situatia personala; certificate taxe si impozite; certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; certificat constatator; autorizatie functionare; certificat atestare pt prestare servicii ce fac obiectul acordului cadru
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil vizat de organele in drept; declararea cifrei de afaceri (cerinta minima Cafaceri- 1.000.000 lei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani . Exp.sim.impusa minim ? 500.000 lei ?
(Se solicita recomandari din partea beneficiarilor de servicii similare supuse licitatiei. Nu se vor lua in considerare contractele neinsotite de recomandari.- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
- detinerea de personal avand pregatirea/ specializarea conform specificului de activitate: profil hidrotehnic sau se vor prezenta informatii privind contractele de colaborare cu personal profil hidrotehnic- se vor prezenta informatii privind dotarea tehnico-materiala necesara prestarii serviciilor, respectiv detinerea de laboratoare autorizate pentruanalize chimice sau se vor prezenta informatii privind contractele de colaborare cu laboratoare autorizate pentru profilurile respective
- se vor prezenta informatii privind sistemul propriu de asigurare a calitatii ? mediu
- Se solicita operatorilor economici sa prezinte certficat de atestare pentru lucrari in domeniul gospodaririi apelor emis de ministerul mediului si padurilor; competenta tehnica si profesionala de a efectua lucrari in urmatoarele domenii : a)intocmirea studiilor hidrologice, b)intocmirea studiilor hidrogeologice, d) elaborarea documentatiilor pentru obtinereaavizului/autorizatiei de gospodarire a apelor.
Se va prezenta obligatoriu ;
- documente de atestarea a sistemului calitatii ISO 9001:2001; sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei- documente de atestarea a sistemului integrat management calitate mediu ISO 14001:2001, sau documente echivalentedomeniul de activitate fiind similar achizitiei- Ofertantul va prezenta documente de certificare asistemului de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2011 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2011 12:00
Locul: Sediul SNTGN Transgaz SA Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se va atribui pe parcursul derularii AC este de 500.000 lei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C. Bucuresti
Adresa postala:  str Stavropoleus nr 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Transgaz SA Medias- Directia Juridica
Adresa postala:  Piata CI Motas nr 1, Localitatea:  Medias, Cod postal:  -, Romania, Tel. 0269803333 , ,Fax:  0269803333 ,
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2011 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer