Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studii Reabilitare termica blocuri locuinte 5 loturi


Anunt de participare numarul 136956/27.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 268416550, In atentia: CRISTINA DICA, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268474260, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studii Reabilitare termica blocuri locuinte 5 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitarea termica a blocurilor de locuinte din Municipiul Brasov in urmatoarele amplasamente : ? B-dul.15 NOIEMBRIE NR.98
? B-dul.15 NOIEMBRIE NR.100
? B-dul.15 NOIEMBRIE NR.102
? Str.N.TITULESCU NR. 39
? Str.ZIZINULUI nr.59-61-63
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Studii Reabilitare termica blocuri locuinte. Obiectul contractului il constituie , ,Proiectarea lucrarilor de interventii pentru cresterea performantei energetice la blocurile de locuinte?? ?care cuprinde urmatoarele:
? Expertiza tehnica
? Audit energetic? Certificat de performanta energetica aferent blocului de locuinte inainte de realizarea lucrarilor de interventii? Documentatie de avizare pentru lucrarile de interventii+ Deviz general
? Documentatie tehnica pentru autorizarea lucrarilor de interventii si obtinerea avizelor si acordurilor necesare emiterii autorizatiei de constructie (DTAC)? Proiect Tehnic (PT)? Detalii de executie (DDE), Liste de cantitati lucrari
? Caiet de sarcini aferent documentatiei de atribuire pentru executia lucrarilor de interventii? Certificat de performanta energetica aferent blocului de locuinte dupa izolarea termica
Valoarea estimata fara TVA: 113, 889.95RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
DA. Se va depune garantie de participare in cuantum de: -LOT I ? 351, 71 lei;LOT II-341, 74 lei;LOT III-348, 78 lei;LOT IV -311, 26 lei;LOT V- 924, 29lei. Garantia de participare va fi constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, cod fiscal 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile art. 16 alin. (3) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMMurile beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie. In acest caz, se va prezenta o declaratie privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM-Formular anexa 1 din sectiunea Formulare. Garantia de participare se va prezenta separat, pe exteriorul plicului sigilat ce contine oferta si documentele de calificare, impreuna cu dovada IMM (daca e cazul) si extrasul de cont confirmat de catre banca.Nota: Garantia de participare se va prezenta separat, daca este cazul, nefiind incluse in plicul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare. Nedepunerea la timp, respectiv, in cuantum necorespunzator sau in forma solicitata a garantiei de participare va conduce la respingerea ofertei operatorilor economici DA. In valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie, conform art.90 alin.1 din HG 925/2006 sau prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria Municipiului Brasov. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.2.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.3 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.3.Certificat de atestare fiscala(persoane juridice/fizice)eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5.Certificat de cazier fiscal al ofertantului.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr.11. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.6.8.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006, conform formular 3B.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Primar George Scripcaru-Viceprimarii: Adrian Gabor si Miklos Sandor Gantz-Director Executiv Adjunct Directia Tehnica: Liliana Horga-Sef serviciu Investitii: Lidia Bulgarea-Sef serviciu Contabilitate-Claudia Radu-Sef serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu-Sef birou contencios- Valeria Mavrodin-Consilier juridic Dica Cristina si consilier Cristina Enache .-LISTA CONSILIERILOR LOCALI1. GABOR ALEXANDRU-ADRIAN2. HATHAZI LADISLAU3. GANTZ MIKLOS-SANDOR4. TARBA MIHAIL5. KRAILA VASILE6. TOP FERGHETE CARMEN-FLORIANA7. CHIRICHES ANDREI-CRIPRIAN8. OPRICA FLORENTIN-ADRIAN9. IONESCU LUCIAN10. SERENDAN TRAIAN CORNEL MIHAI11. MIHAI COSTEL12. RATA IONEL-MIRCEA13. MANOLACHE STELIAN14. CHICIUDEAN TEODOR15. FELEGEAN ELENA-DANIELA16. TANASE GHEORGHE17. JICA RADU18. IONESCU MANIELA-CARMEN19. ATOMEI ADRIAN20. URSE GABRIELA21. DAVID MIHAI CIPRIAN22. RAHOTA DRAGOS IULIAN23. GHIRDA MIHAI-IOAN24. GURGU MINERVA25. LUPU LIVIU26. GABOR IMRE27. SZENTE LADISLAUIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Acest formular va fi prezentat atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.Prezentarea documentelor se va face separat pentru fiecare lot in parte. Persoane juridice/fizice romane: -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul anexa 1).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Prezentarea documentelor se va face separat pentru fiecare lot in parte.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari (autoritati contractuale si clienti privati.separat pentru fiecare lot in parte.
B.Experienta similara: prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea serviciilor de proiectare.separat pentru fiecare lot in parte.
C. Ofertantul va mentiona persoanele atestate pentru intocmirea expertizei si a auditului energetic conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii , respectiv Legea 372/2005 privind performanta energetica a cladirilor.- separat pentru fiecare lot in parte.
-Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent- prezentarea certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent, separat pentru fiecare lot in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2012 10:00
Locul: Primaria Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia, ofertantii si/sau reprezentantii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire (Formularul 58 + Anexa). -Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte- inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea - conform art.11 alin.(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ATENTIE! - Ofertantul care uzeaza de declaratia pe propria raspundere conform art.11 alin. (4) din HG 925/2006, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de califi care, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. -In cazul in care doua sau mai multe oferte, situate pe primul loc/lot au in cadrul propunerii financiare preturi egale pe lot, comisia de evaluare va solicita respectivilor ofertanti reofertarea/lot in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate si vor contine in mod obligatoriu un opis pentru fiecare dosar, in care se va mentiona cu exactitate la ce pagina se regaseste fiecare document . Pentru deschiderea fisierelor postate in SEAP cu semnatura electronica, utilizati programul shellSAFE Verify - Utilitar gratuit cu care se poate verifica semnatura electronica si permite vizualizare documente semnate electronic. Pentru descarcarea utilitarului accesati: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios al Primariei Municipiului Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel. +40 268416550, Email: [email protected], Fax: +40 268473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2012 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer