Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studii Reabilitare termica blocuri locuinte pentru 15 blocuri


Anunt de participare numarul 79338/04.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA TEHNICA, Tel.+40 268 472486, In atentia: Adriana Gridean, Lidia Bulgarea, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268 472486, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studii Reabilitare termica blocuri locuinte pentru 15 blocuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertiza tehnicaAudit energeticCertificat de performanta energetica aferent blocului de locuinte inainte de realizarea lucrarilor de interventiiDocumentatie de avizare pentru lucrarile de interventii + Deviz generalDocumentatie tehnica pentru autorizarea lucrarilor de interventii si obtinerea avizelor si acordurilor necesare emiterii autorizatiei de constructie (DTAC)Proiect Tehnic (PT)Detalii de executie (DDE), Liste de cantitati lucrariCaiet de sarcini aferent documentatiei de atribuire pentru executia lucrarilor de interventiiCertificat de performanta energetica aferent blocului de locuinte dupa izolarea termica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Studii Reabilitare termica blocuri locuinte. Proiectarea lucrarilor de interventii pentru cresterea performantei energetice la 15 blocuri conform caietelor de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 352, 670RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
lot1:1200 lei, lot2:1200 lei, lot3:1200 lei, garantia de buna executie 7% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180, 181 din OUG 34/2006;Certificat privind impozitele si taxele locale, eliberat de Directia Fiscala Brasov/sau de Directia Fiscala pe raza careia este inregistrat ofertantul (daca este cazul);Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata la bugetul consolida;Certificate eliberate de beneficiari sau declaratie pe proprie raspundere ca in ultimii 2 ani si-a indeplinit obligatiile contractuale si nu a produs prejudicii beneficiarilor;Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantul va tine cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia munci.Persoane juridice/fizice romane: Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carei raza teritoriala isi are sediul ofertantul (functie de locul unde isi are inregistrat sediul social ofertantul), valabil la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice straine: Orice document echivalent din tara de origine a ofertantului care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Toate documentele care vor fi prezentate de persoane fizice/juridice romane sau straine vor fi insotite de traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pozitiv la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;V.4.2 Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 12C;V.4.3- Lista principalelor servicii de proiectare, prestate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari (autoritati contractante si clienti privati). Formular 12 E;V.4.4- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- Formular 12I;Ofertantii vor mentiona in Formular 12I persoanele atestate pentru intocmirea expertizei tehnice si a auditului energetic conform cerintelor din Caietul de sarcini si vor atasa CV-urile acestora ale personalului de conducere si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.V.4.5 - Certificat care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii : se va prezenta Certificat SR EN ISO 9001 /2001 sau echivalent.Informatii privind subcontractantii: In cazul in care la realizarea contractului vor fi implicati si subcontractanti, se va completa Formularul 12 G cu subcontractantii si specializarea acestora. Informatii privind asocierea (daca este cazul): Se completeaza si se prezinta formularul model Acord de asociere- Formularul 6.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2009 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti UCVAP, reprezentantii societatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS DIN PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
Adresa postala: B-dul Eroilor nr. 8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268.416550/149, Fax: 0268/473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2009 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer