Licitatie Publica - Studii topo si geo, proiectare si inginerie ( SF, PT, CS, DE, verificare tehnica), asistenta tehnica si consultanta finantarii, pentru obiectivul Modernizare strazi pe raza comunei Contesti, extindere alimentare cu apa, Canalizare si statii de epurare
Anunt de participare numarul 46409/15.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Contesti (Primaria)
Adresa postala: Dambovita, com Contesti, str Primariei, nr 456, Localitatea: Contesti, Cod postal: 137125, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Nicolae, Tel.0245241320, In atentia: D-rei Linguraru Simona, Email: [email protected], Fax: 0245241321, Adresa internet (URL): www.primariacontesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studii topo si geo, proiectare si inginerie ( SF, PT, CS, DE, verificare tehnica), asistenta tehnica si consultanta finantarii, pentru obiectivul Modernizare strazi pe raza comunei Contesti, extindere alimentare cu apa, Canalizare si statii de epurare a apei, modernizare Camin cultural in Comuna Contesti, Judetul Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Contesti, Judetul Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studii topo si geo, proiectare si inginerie ( SF, PT, CS, DE, verificare tehnica), asistenta tehnica si consultanta finantarii, pentru obiectivul Modernizare strazi prin impermeabilizare si stabilizarea terenului si asfaltare , pe raza comunei Contesti, extindere alimentare cu apa in satele Balteni, Gamanesti, Helesteu, Calugareni si Mereni; Canalizare si statii de epurare a apei, poduri si podete de legatura intre sate, lucrari de arta, consolidare si expertiza camin cultural precum si lucrari de arhitectura si mansardare (inclusiv consultanta, cerere finantare, dosare de achizitii si de plati) Proiect integrat-FEADR si alte fonduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
73220000-0-Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare strazi pe raza comuneiContesti prin asfaltare, Apa - canal si statii de epurare, Modernizarea Caminului cultural din comuna Contesti prin expertizare, consolidare si amenajare(lucrari de amenajare )
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 5000 lei, Garantie de buna executie 5 % din valoarea acceptata a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si Proiect integrat conform procedurilor aplicate prin FEADR, masura 3.2.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma legala de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta, Certificat de inregistrare la Registrul Comertului, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inaintea de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei , sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, Certificat emis de Administratia Locala care sa ateste plata impozitelor si taxelor locale, Cazier fiscal eliberat de D.G.F.P, Documente care dovedesc o forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara, Bilant contabilla 30.06.2007 si 31.12.2007 , Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii trei ani si in curs, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare; Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii; declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani; declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii-original (se va anexa si certificatul de absolvire ptr. Inspector protectia muncii al delegat de societate), Se vor prezenta in copie certificate care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001, sau dovada ca este in curs de implementar Se vor prezenta in copie certificate care atesta implementarea sistemului de management al calitatii mediului ISO 14001, sau dovada ca este in curs de implementare ,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul
60%
Descriere:
2.
solutia tehnica si respectarea cerintelor FEADR
35%
Descriere:
3.
termenul de executie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Solicitare scrisa, numerar sau ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2008 10:00
Locul: Sediul Primariei Contesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Da
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Buget local si Programul National de Dezvoltare Rurala 2007- 2013, masura 3.2.2
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Contesti
Adresa postala: Str. Primariei, nr. 456, Sat Contesti, Localitatea: Contesti, Cod postal: 137125, Romania, Tel.0245/ 241320, Email: [email protected], Fax: 0245/241321, Adresa internet (URL): www.primariacontesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2008 09:28