Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiu de circulatie


Anunt de participare numarul 92618/29.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN FLORENTINA APOSTOL, ELENA BADOIU, Tel.021.305.55.30, In atentia: CARMEN FLORENTINA APOSTOL, ELENA BADOIU, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studiu de circulatie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii privind elaborarea unui Studiu privind identificarea si analiza posibilitatilor de introducere a sensurilor unice de circulatie, a benzilor de rulare dedicate transportului public si de realizare de parcaje supraetajate in apropierea arterelor majore, pentru imbunatatirea conditiilor de deplasare in zona centrala a municipiului Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii privind elaborarea unui Studiu privind identificarea si analiza posibilitatilor de introducere a sensurilor unice de circulatie, a benzilor de rulare dedicate transportului public si de realizare de parcaje supraetajate in apropierea arterelor majore, pentru imbunatatirea conditiilor de deplasare in zona centrala a municipiului Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 3, 361, 344.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar de particip (30.000 lei) si gar de buna exec 7% din val contractului, sub forma de instrument de garantare emisde o societate bancara ori de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cf. cu art.44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.1 Declaratia privind calitatea de participant la procedura
2.2 Declaratie privind privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006
2.3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
2.4Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
2.5 Istoricul Litigiilor
2.6 Informatii generalePrezentare in original a Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial;
Copii ale documentelor originale ce definesc constituirea Ofertantului (de ex. actul constitutiv, statutul etc.), locul de inregistrare si locul principal de desfasurare a activitatii.
Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure:
- inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare;
- in cazul asocierii va asigura legalizarea asociatiei;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest angajament.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (formularul 7.1)
Prezentarea unei liste (formularul 7.2) de contracte de servicii de consultanta prestate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a finalizat minim un studiu de circulatie pentru un oras cu minim 20 de intersectii semaforizate.
Lista cu experienta similara va fi insotita de contractul sau contractele la care face referire in copie.In cazul in care ofertantulisi demonstreaza capacitatea tehnica si /sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si / sau profesionaleinvocate (va prezenta si Formularul 3).
Ofertantul va prezenta un Angajament ferm tert sustinator, completat conform Formularului 8;
Cerinta minima obligatorie:
Prezentarea unei declaratii cu privire la dotarea tehnica a ofertantului, conform formularului9.
Se solicita asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) cel putin a :
- 2 licente de program de proiectare asistata de calculator- 1 licenta de program pentru macrosimularea traficului rutier
- 1 licenta de program pentru microsimularea traficului rutier
- Se vor prezenta copii dupa facturi.
Prezentarea unei declaratii cu privire la personalul cheie propus, conform formularului10.
Cerintele minime pentru personal sunt urmatoarele:
- 1 coordonator proiect care a participat la elaborarea a minim unui studiu de circulatie de natura si complexitate similara
- Cel putin 3 specialisti circulatie
Se vor prezenta CV-uri si recomandari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul a finalizat minim un studiu de circulatie pentru un oras cu minim 20 de intersectii semaforizateasigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) cel putin a : - 2 licente de program de proiectare asistata de calculator- 1 licenta de program pentru macrosimularea traficului rutier- 1 licenta de program pentru microsimularea traficului rutierCerintele minime pentru personal sunt urmatoarele: - 1 coordonator proiect care a participat la elaborarea a minim unui studiu de circulatie de natura si complexitate similara- Cel putin 3 specialisti circulatieSe vor prezenta CV-uri si recomandari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.03.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2010 11:00
Locul: BD REGINA ELISABETA NR 47 SECT. 5, CAM. 136
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia Contencios-Administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Fax: 021/319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre un act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Bd Regina Elisabeta nr.47, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050013, Romania, Tel.021 305 55 30, Fax: 021 305 55 30
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2009 20:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer