Licitatie Publica - ?Studiu de evaluare a impactului asupra mediului a lucrarii Decolmatarea acumularii Valsan in conditiile protejarii arealului ROMANICHITYS VAKSANICOLA
Anunt de participare (utilitati) numarul 101985/11.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte, Tel. 0248507237, In atentia: Liviu Morar, Email: [email protected], Fax: 0248507238, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Studiu de evaluare a impactului asupra mediului a lucrarii Decolmatarea acumularii Valsan in conditiile protejarii arealului ROMANICHITYS VAKSANICOLA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Culegere de date la acumularea Valsan si elaborare proiect la sediul prestatorului
CodCPV: 90721700-4
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Studiu de evaluare a impactului asupra mediului a lucrarii Decolmatarea acumularii Valsan in conditiile protejarii arealului ROMANICHITYS VAKSANICOLA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90721700-4 - Servicii de protectie a speciilor pe cale de disparitie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini atasat la prezenta documentatie de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 4, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare si nici garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederiel art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 completat, in original, ?DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic?, conform Anexei nr. 102.1.Prezentare Certificat Constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizatadin care sa rezulte Activitatea principala (Cod CAEN ) in conformitate cu scopul declarat la Cap. II.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani?, conform Anexei nr. 15
2.?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?, conform Anexei nr. 143.. Ofertantii vor prezenta dovada certificarii Sistemului de management al calitatii conformISO 9001:2000 in societatea lor sau echivalent, pe domeniu de activitate specific activitatiipentru care se solicita oferta; Copie dupa certificatul de acreditare care sa fie valabilla data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2010 11:30
Locul: Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84 Curtea de Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel. 0248219375, Email: [email protected], Fax: 0248219376
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic SH CURTEA DE ARGES
Adresa postala: B-dul Basarabilor nr. 82-84 Curtea de Arges, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel. 0248507208, Email: [email protected], Fax: 0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2010 10:30