Licitatie Publica - Studiu de fezabilitate Renovare si Modernizare scoala cu destinatie After school Toplita
Valoarea Contractului:
19.300 RON
Castigatorul Licitatiei: SC DAREG ENERGY SRL
19.300 RON
Castigatorul Licitatiei: SC DAREG ENERGY SRL
Anunt de atribuire numarul 66516/10.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TOPLITA (PRIMARIA COMUNEI TOPLITA HUNEDOARA)
Adresa postala: COMUNA TOPLITA JUD. HUNEDOARA, Localitatea: Toplita, Cod postal: 337480, Romania, Punct(e) de contact: COMUNA TOPLITA, Tel.0254735314, In atentia: SENDRONI IOAN, Email: [email protected], Fax: 0254735310, Adresa internet (URL): Comuna Toplitastr. Principala nr. 36jud. Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Studiu de fezabilitateRenovare si Modernizarescoalacu destinatie After school Toplita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: comuna Toplita
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu de fezabilitateRenovare si Modernizare , dotarescoalacu destinatie After school Toplita pentru finanatre prin PNDR Masura 322
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
19, 300RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 1078 Denumirea: Studiu de fezabilitate Renovare modernizarea si dotarea scolii cu destinatia After School
V.1) Data atribuirii contractului 6/30/2009
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC DAREG ENERGYSRL
Adresa postala: DEVA str. Nicolae Balcescu nr. 30, Localitatea: Deva, Cod postal: 331014, Romania
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 19300.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR, Masura 322.
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2009 15:11