Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiu de fezabilitate , Analiza cost beneficiu, Documentatie avize /acorduri , Proiect tehnic , Proiectul pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire, Detalii de executie si Cerere de finantare, pentru obiectivul de investitii: Creare p


Anunt de participare numarul 92836/31.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Daianu, Tel.0248-213994, Email: [email protected], Fax: 0248-212166, Adresa internet (URL): http: //www.primariapitesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studiu de fezabilitate , Analiza cost beneficiu, Documentatie avize /acorduri , Proiect tehnic , Proiectul pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire, Detalii de executie si Cerere de finantare, pentru obiectivul de investitii: Creare parc Lunca Argesului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Pitesti
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu de fezabilitate , Analiza cost beneficiu, Documentatie avize /acorduri , Proiect tehnic , Proiectul pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire, Detalii de executie si Cerere de finantare, pentru obiectivul de investitii: Creare parc Lunca Argesului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71400000-2-Servicii de urbanism si de arhitectura peisagistica (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 407, 755RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 7000 lei.Garantia de buna executie de 9% din valoarea, fara TVA a contractului atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Formular nr.1
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
1.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri la bugetul local;
b) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.
2. Persoanele juridice straine vor prezenta: Documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la notariat, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.2
-Acord de asociere-Formular 3
Pt persoane juridice/fizice romane:
-Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului(ORC), in copie legalizata.
Certificat constatator emis de ORC, in original, sau copie legalizata.
Pt persoane juridice /fizice straine:
documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- 1) Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 , vizate si inregistratedeAdministratia Finantelor Publice , in copie (pentru Persoane juridice /fizice romane);
sau, pentru Persoane juridice /fizice straine
2) Bilanturile contabile sau extrase de bilanturi, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul pentru exercitiile financiare ale ultimilor doi ani (31.12.2007, 31.12.2008) vizate si inregistrate de organele competente, traduse in limba romana de traducator autorizat;
-3.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008): completare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani-Formular nr.5
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii-Formular nr.6
-Experienta similara -Formular nr.7
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Formular nr.8
-Lista cu personalul de conducere precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii-Formular nr.9
-Informatiiprivind masurile de protectia a mediului.
-Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii ocupationale.
-lista cu subcontractantii -Formular nr.13
-Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii.
-Declaratie pe propria raspundere a proiectantului privind respectarea dreptului de proprietate intelectuala
-Angajament Tert sustinator financiar-Formular nr.10.
-Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici-Formular nr.11.
-Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional-Formular nr.12 si Formular nr.12A.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii trei ani au derulat cel putin 2 contracte de prestari de servicii (cod CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza, 79314000-8- Studiu de fezabilitate, 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice, 79411000-8 Servicii generale de consultanta in management, 71400000-2 Servicii de urbanism si de arhitectura peisagistica) , in valoare cumulata de minim 200.000 lei fara TVA.. Contractele prezentate ca experienta similara trebuie sa continaproiecte de creare/modernizare/reabilitare parcuri/spatii verzi/zone de agrement. Pentru contractele de servicii declarate ca experienta similara, ofertantul va prezenta urmatoarele documente: -contractele de prestari servicii in copie;
-proces verbal de receptie al serviciilor prestate, in copie;
- Recomandare, in copie, din partea beneficiarului, inregistrata, care trebuie sa contina date despre numele beneficiarului, denumirea serviciului si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv .Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta documentele solicitate. Cerinta minima privind experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
62
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2010 10:30
Locul: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei nr.24.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii Autoritatii contractante si persoanele imputernicite ale ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul CREARE PARC LUNCA ARGESULUI. face parte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbanaal municipiului Pitesti care urmeaza sa fie finantat in cadrul Programului Operational Regional, axa prioritara 1 Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor poli urbani de crestere, Domeniul de interventie-1.1.PLANURI INTEGRATE DE DEZVOLTARE URBANA Subdomeniul-poli de dezvoltare urbana.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 02131054642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL Pitesti, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Victoriei nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248) 219 374, Email: [email protected], Fax: (0248) 223 828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Pitesti-Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Victoriei nr.24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248213994, Email: [email protected], Fax: 0248212166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.12.2009 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer