Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Studiu de fezabilitate ? Centrala electrica solara in localitatea Tudor Vladimirescu?


Anunt de participare (utilitati) numarul 133464/28.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, jud Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Contracte, Tel. +40 233207141, In atentia: Florin Raruta, Email: [email protected], Fax: +40 233207130, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Studiu de fezabilitate ? Centrala electrica solara in localitatea Tudor Vladimirescu?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: In locatia prestatorului si a achizitorului
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va realiza un studiu de fezabilitate al carui continut va respectaprevederileH.G. nr.28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structuriisi metodologieide elaborare a devizului general pentru obiectivede investitii si lucrari de interventii.
In functie de tipul de panouri fotovoltaice ce vor fi utilizate puterea totala a parcului va fi intre 19 MW si 26 MW
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire studiul de fezabilitatepentru realizareaunei central electrice solare in localitatea Tudor Vladimirescu
Valoarea estimata fara TVA: 220, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
4.000 lei (2.000 lei IMM).Valab.gar.de particip: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; Constituire: prin OP in cont SC HIDROELECTRICA SA-SH Bistrita P.Neamt, deschis la BRD-GSG Neamt, RO40BRDE280SV02364272800;scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare, emis in favoarea aut.contr.de catre o societate bancara/de asigurari;se vor prezenta in original.Aut.contr. are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu gar.pt. particip, in urmat.situatii: ofertanul isi retrage oferta in per.de valabilit.; oferta sa fiind castigatoare nu constituie gar.de buna exec.a contr.in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contr. in termenul stabilit;In cazul prevazut la art.278^1 din OUG 34/2006, cu modif.si compl. ulterioare, in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut.contr. va retine contestatorului din gar.de particip.suma de 2.200 lei. Garantia de buna executie: 5% din val. ctr. fara TVA (2, 5% IMM).Se poate constitui prin: scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Scrisoarea de garantie bancara / instrumentul de garantare emis de societatea de asigurari vor fi irevocabile; prin retineri sucesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz furnizorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre executant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului aut. Contr. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire si in contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Se va completa Formularul nr.4 din fisierul Modele de formulare).
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica. Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/ ter? sus?inator - daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 (Se va completa Formularul nr.5 din fisierul Modele de formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica. Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau ter? sus?inator - daca este cazul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Se va completa Formularul nr. 6 din fisierul Modele de formulare.Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau subcontractant - daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (Se va completa Formularul nr. 7 din fisierul Modele de formulare.?Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul /tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de
administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda de afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, altfel cum sunt acestea prevazute la art 69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire? Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Constantin Romica GRIGORIU - Director, Costica NECHITA - Director Adj. Economic si Comercial.Declaratie , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Se va completa Formularul nr. 8 din fisierul Modelede formulare.Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314 din 12.10.2010.
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta declaratiile mentionate mai sus. Cerintele suntimpuse tuturor ofertantilor asociati. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Se va prezenta un certificat emis cu cel mult 30zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii include obiectul achizitiei publice- in original/copie legalizata/ copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Atentie: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus. Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.Nota: Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, si dupa caz, de atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Informatiile privind cifra de afaceri.
Nota:
Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in conformitate cu prevederile art.186 alin 1, 2, 3 din OUG 34/2006
Cerintaminima:
-realizarea unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai maredecat valoarea minima impusa de 190.000, 00 lei fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoarele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Cerintaminima:
Ofertantii trebuie sa dispuna cel putin de urmatoarele:
?Aparatura de calcul si de imprimare a documentatiilor si planurilor;
?Aparatura specifica topo-geodezica;
?Aparatura specifica geologica;
?Aparatura specifica pentru determinarea potentialului solar;
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asocierea
Declaratieprivindpricipalele prestari de servicii, efectuate in ultimii 3 ani
Cerinta minima:
Ofertantii vor mentiona cel putin un contract similar cu obiectul achizitiei publice.
Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se
demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in conformitate cu prevederile art.190 alin 1, 2, 3 din OUG 34/2006
Inf. ref. la personalul tehnic.Oferta comuna: art.190 alin 1, 2, 3 OUG34/2006.
Inf. ref. la personalul tehnic.Oferta comuna: art.190 alin 1, 2, 3 OUG34/2006.Cerinte: Manager proiect si Asistent manager proiect: dovada coordonarii acestora unui proiect priv. energ. solara.Proiectant in realiz. de centrale electrice solare: dovadaparticip. la cel pu?in un proiect privind energia solara.Expert geotehnic atestat MLPLT, cod Af: dovada participarii acestuia la cel pu?in un proiect privind energia solara.Specialist topometrist si specialist geolog.Specialist in elab. studiului de solutie pt. racord retea electrica: dovada participarii acestuia la cel pu?in un proiect privind energia solara.Specialist in realiz.doc. necesare pt. exproprierea din cauze de utilitate publica: dovada participarii acestuia la cel pu?in un proiect similar. Specialist in elab. doc. priv. obt. acordului de mediu: dovada particip. in elab. doc. privi obtinerea acordului de mediu pt. o investitie in dom. energiei solare.
Dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii,
conform SR EN ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
11229
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2012 12:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale "Bistrita" Piatra Neamt, str. Lt. Draghiescu nr. 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentati imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Numar documentatie respinsa: 14243Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauzab)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Conf. art.16, alin.(2) din Lg. nr.346/2004: "IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?.Dovada calitatii de IMM se va realiza prin Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca, in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc in clasament au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara. Reofertarea se va prezenta in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Datele de depunere a noilor propuneri financiare si a sedintei de deschiderea acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256^ 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HIDROELECTRICA S.A. - Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel. +40 233207141, Email: [email protected], Fax: +40 233207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2012 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer