Licitatie Publica - STUDIU DE FEZABILITATE- STUDIU GEOTEHNIC, STUDIU TOPOGRAFIC, EXPERTIZA TEHNICA- PROIECT TEHNIC - CAMPUS SCOLAR, LICEUL EMIL BOTTA, MUNICIPIUL ADJUD
Anunt de participare numarul 22069/04.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ADJUD
Adresa postala: STR STADIONULUI NR 2, Localitatea: Adjud, Cod postal: 625100, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA RACOVITA, Tel.0237641908, Email: [email protected], Fax: 0237641912
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
STUDIU DE FEZABILITATE- STUDIU GEOTEHNIC, STUDIU TOPOGRAFIC, EXPERTIZA TEHNICA- PROIECT TEHNIC - CAMPUS SCOLAR, LICEUL EMIL BOTTA, MUNICIPIUL ADJUD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: INCINTA LICEULUI EMIL BOTTA, MUNICIPIUL ADJUD, STR LIBERTATII
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE- SF, SG, ST, expertiza tehnica, proiect tehnic, PAC, Documentatie Avize si Acorduri, Verificator Proiect, Asistenta Tehnica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTARE- SF, SG, ST, expertiza tehnica , proiect tehnic, PAC, Documentatie Avize si Acorduri, Verificator Proiect, Asistenta Tehnica
Valoarea estimata fara TVA: 380, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si bugetul local, Certificat constatator ORC, certificat de inregistrare si actul constitutiv,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani, informatii privind echipamentele pehnice- programe - pesonalul tehnic de specialitate, informatii privind asociatii si subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular-Tabel, cuprinzand valori beneficiari- completare Formular 12E si AnexaTabel - precizarea echipamentelor tehnice, programe de care dispune societatea pentru realizarea contractuluiCV -uri, calificari ale personalului, numarul mediu anual al resurselor umane implicate, Completare Formular 12I si 12I1
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la Casieria Primariei Municipiului Adjud, Str stadionului, Nr.2
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2007 12:00
Locul: Sediul Primariei m, unicipiului Adjud, Str Stadionului, Nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare, Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire, Observatorii DFP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor,
Adresa postala: str Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de Achizitii publice al Primariei municipiului Adjud
Adresa postala: str Stadionului, Nr. 2, Localitatea: Adjud, Cod postal: 625100, Romania, Tel.0237/641908, Email: [email protected], Fax: 021/641912
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2007 16:56