Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - STUDIU DE FEZABILITATE PENTRU CANALIZARE SI EXTINDERE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA GIUBEGA; JUDETUL DOLJ.


Anunt de participare numarul 67742/30.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL GIUBEGA
Adresa postala: COMUNA GIUBEGA;NR. 879;JUDETUL DOLJ, Localitatea: Giubega, Cod postal: 207290, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE GUNA, Tel.0251460222, Email: [email protected], Fax: 0251460222
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
STUDIU DE FEZABILITATE PENTRU CANALIZARE SI EXTINDERE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA GIUBEGA; JUDETUL DOLJ.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: COMUNA GIUBEGA ;JUDETUL DOLJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
STUDIU DE FEZABILITATE PENTRU CANALIZARE SI EXTINDERE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA GIUBEGA; JUDETUL DOLJ.
INTOCMIREA DOCUMENTATIEI OBTINERII AVIZELOR;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322100-2 - Servicii de estimare pentru lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
STUDIU DE FEZABILITATE PENTRU CANALIZARE SI EXTINDERE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA GIUBEGA; JUDETUL DOLJ.INTOCMIREA DOCUMENTATIEI OBTINERII AVIZELOR;
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 500 LEI; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 8% DIN VALOAREA CONTRACTULUI;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DIN SURSE PROPRII;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
NU ESTE CAZUL;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-SA NU FI FOST CONDAMNAT IN ULTIMII CINCI ANI PRINTR-O HOTARARE DEFINITIVA: -TAXELE IMPOZITELE SI CONTRIBUTIILE SA FIE ACHITATE, SA SE PREZINTE DOVADA;
-SA NU FI FOST CONDAMNAT IN ULTIMII TREI ANI PENTRU O FAPTA CARE A ADUS ATINGERE ETICII PROFESIONALE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
50 000 LEI CIFRA DE AFACERI MEDIE IN ULTIMII TREI ANI;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SA PREZINTE O LISTA CU DOUA LUCRARI SIMILARE CONFORM ART. 188, ALIN. 3a DIN O.U.G.34/2006 A CAROR VALOARE DEPASESTE 20000 LEI / LUCRARE;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10/30.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: CASH LA CASIERIA UNITATII;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2008 11:00
Locul: CONSILIUL LOCAL GIUBEGA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITI DIN PARTEA FIRMELOR PARTICIPANTE;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL GIUBEGA
Adresa postala: PRIMARIA COMUNEI GIUBEGA; JUDETL DOLJ, Localitatea: COMUNA GIUBEGA, Cod postal: 207290, Romania, Tel.0251460222, Email: [email protected], Fax: 0251460222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2008 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer