Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiu de fezabilitate pentru Cladire Academia de Muzica "Gheorghe Dima"- Campus Universitar


Anunt de participare la concursul de solutii numarul 150/19.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA/ENTITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Academia de Muzica "Gheorghe Dima" Cluj-Napoca
Adresa postala: str.Ion I.C.Bratianu nr.25, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400079, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel.0264.591.249, Email: [email protected], Fax: 0264.591.249, Adresa internet (URL): amgd.ro/Informatii Publice/Achizitii Publice
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitate (activitati) principala (principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Sectiunea II: OBIECTUL CONCURSULUI/DESCRIEREA PROIECTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita concursului/proiectului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Studiu de fezabilitate pentru Cladire Academia de Muzica "Gheorghe Dima"- Campus Universitar
II.1.2) Descriere succinta
Concurs de solutii deschis organizat ca o procedura independenta pentru elaborare : Studiu de fezabilitate, care se va intocmi in conformitate cu HG nr.28/2008 respectand cerintele temei de proiectare.
II.1.3) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Criterii de selectie a participantilor
III.2) Participarea este rezervata pentru o anumita profesie
Nu
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Tip de concurs
Licitatie deschisa
IV.2) Numele participantilor deja selectati
IV.3) Factori de evaluare a proiectelor
1.Evaluarea functionalitatii70%2.Pret10%3.Suprafata de circulatie/Suprafata utila10%4.Durata de executie10%
IV.4) Informatii administrative
IV.4.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
2371/04.09.2009
IV.4.2) Conditii de obtinere a documentatiei contractuale si a documentatiei suplimentare
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru obtinerea de documente
Data: 30.11.2009 Ora: 12:00
Documente de plata
Nu
Conditii si modalitate de plata
IV.4.3) Termen limita pentru depunerea proiectelor sau a cererilor de participare
Data: 14.12.2009 Ora: 09:00
IV.4.4) Data expedierii invitatiilor de participare candidatilor selectati
IV.4.5) Limba sau limbile in care pot fi redactate proiectele sau cererile de participare
Romana
IV.5) Recompense si juriu
IV.5.1) Se vor acorda una sau mai multe prime
Da
Numarul si valoarea primelor care urmeaza sa fie acordate
Locul 1 - contractul de serviciiLocul 2 - 3.000 RonLocul 3 - 2.500 RonLocul 4 - 2.000 Ron
IV.5.2) Detalii privind platile catre toti participantii
IV.5.3) Contracte atribuite in urma concursului: Contractele de servicii atribuite in urma concursului vor trebui sa fie atribuite castigatorului sau unuia dintre castigatorii concursului
Da
IV.5.4) Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Da
IV.5.5) Numele membrilor juriului selectati
1. 1. CornelMIHALCA
2. AdrianPOP
3. AurelMARC
4. CristianMISIEVICI
5. 5.NelidaNEDELCUT
6. GabrielBANCIU
7. AdrianaBERA
8. CornelGROZA
9. Vasile JUCAN
10. Elena MOLDOVAN
11. AnaMURA
12. CostelSTANCA
13. Ligia SUBTIRICA
14. Monica POPA
15. Adriana MATEI
16. PavelALEXA
17. Stefan Dorin OLTEANU
18. CornelMIHALCA
19. NelidaNEDELCUT
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Concursul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine gratuit in format electronic de la Biroul Achizitii Publice al autoritatii contractante sau descarca de pe http: //amgd.ro/Informatii Publice/Achizitii Publice.
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2009 18:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer